- DomainBack office
- AvailabilityFull-time
- ExperienceMid Level
- Type of contractNedeterminat
- LocationBucuresti
- SalaryTo be determined
Scopul functiei:
Definirea, administrarea si dezvoltarea proceselor din zona de responsabilitate a departamentului in vederea atingerii obliectivelor specifice proceselor precum si analiza performantelor proceselor din zona de responsabilitate a departamentului.
Responsabilitati cheie:
- Creeaza fluxuri de lucru pentru initiativele de schimbare alocate care afecteaza / modifica procese existente sau introduc procese noi.Pregateste o analiza de impact pe procese;
- Mapeaza in detaliu procesele si creeaza sistemul de control al proceselor in cadrul tuturor proiectelor bancii care afecteaza / modifica procese cheie existente sau introduc procese cheie noi;
- Genereaza si actualizeaza modele de procese in conformitate cu cerintele modelului de analiza pastrind legatura intre proces si procedura;
- Determina si calculeaza indicatorii de performanta ai proceselor pe baza datelor colectate/primite. Propune solutii de eficientizare/simplificare procese urmarind implementarea lor;
- Creeaza o baza de date cu indicatori necesari analizei performantei proceselor, cu rezultatele monitorizarii si masurarii proceselor, cu toate datele aferente activitatii de management procese desfasurata in cadrul bancii;
- Contribuie la dezvoltarea si imbunatatirea metodelor de calcul, analiza si control ale costurilor directe pe proces, atat la nivel de produs cat si la nivel de personal, prin furnizarea informatiilor legate de performanta proceselor si incarcarea personalului;
- Contribuie la planificarea de capacitate necesara la nivel de banca pe baza informatiilor si masuratorilor de procese existente in baza de date pe care o intretine si dezvolta;
- Asigura informatia la zi referitor la modificarile legislative, a reglementarilor din domeniul de activitate;
- Analizeaza impactul asupra proceselor din zona de competenta alocata, datorat modificarilor legislative si cerinte clienti si vine cu propuneri de solutionare, modificare procese in scopul optimizarii acestora;
- Participa la initiativele si proiectele de imbunatatire a proceselor existente sau de creare a proceselor noi, analizand cerintele de schimbare si elaborand specificatii functionale impreuna cu analistii de aplicatii bancare;
- Participa la definirea scenariilor de testare pentruatingerea obiectivelor pe proces impreuna cu analistii de aplicatii bancare;
- Elaboreaza norme si proceduri de lucru aferente proceselor gestionate si participa la avizarea normelor si procedurilor elaborate de alte zone din banca;
- Implementare BPMS (business process management system)
Experiente anterioare cheie/ criticenecesare pentru indeplinirea jobului:
- Expunerea anterioara in lucru pentru toate activitatile specifice (min. 3 ani experienta bancara)
Cunostinte si traininguri necesare:
- Cunostinte PC: OpenOffice Microsoft Office, Visio;
- Aplicatii bancare (ICBS, CRM si alte aplicatii specifice zonei de lucru);
- Norme si regulamente;
- Testare functionala (UAT – User Acceptance Test);
- Limba engleza – mediu;
- Process & Data Modeling;
- Functional Analysis;
- Business process management system
Studii si certificari necesare:
- Studii superioare
- Colaborare
- Responsibilitate
- Invatare
- Proactivitate
- Diversitate
- Tichete de masa
- Al 13-lea salariu
- Munca de acasa
- Pensie privata
- Asigurare de sanatate