Ofițer Administrativ
Ești o persoană atentă la detalii și cu abilități bune de organizare și planificare? Te așteptăm să lucrăm împreună și să fim colegi!
Cerințe specifice ale postului :
- Experiență de minimum 3 ani în activități de Ofițer administrativ sau Asistent manager;
- Studii superioare (finalizate), preferabil în domeniul: Administrație publică, PR & Comunicare,
- Abilitați de comunicare și ascultare activă, inteligență, spontaneitate, echilibru, creativitate și atitudine pozitivă;
- Bune abilități de planificare și organizare, lucrul în echipă este esential;
- Limba Engleză - nivel avansat (comunicare verbală și în scris).
- Utilizator experimentat MS-Office (Word, Excel, Power Point) si Canva.
Descrierea postului:
- Coordonează activitățile de front office/ recepție / secretariat și lucru cu publicul;
- Gestionează în mod adecvat corespondența fizica si electronică;
- Înregistrează documentele care intră și ies din companie;
- Ofera suport logistic colegilor în ceea ce privește deplasările: rezervare bilete de avion, rezervare cazare, rent a car etc.
- Oferă suport în organizarea de evenimente corporate
- Întocmește și menține evidențe scrise corecte, actualizate și complete în toate registrele de evidență scriptică sau online, conform procedurilor interne de lucru;
- Asigură rolul de interfață în ceea ce privește clienții externi și interni, precum și în relația cu diverși terți, parteneri de afaceri ai companiei;
- Comandă produsele de protocol și a produselor de birotică și verificarea periodică a stocurilor;
- Supervizarea acțiunilor de mentenanță și reparații în cadrul biroului
- Păstrarea legăturii cu furnizorii departamentului administrativ și cu administrația clădirii de birouri
Pachet oferit:
• Pachet salarial ofertant, compus din salariu fix motivant,
• Bonus de performanță;
• Tichete de masă,
• Prime de Paște și de Crăciun;
• Prime conform Contractului Colectiv de Muncă;
• Asigurare de accident;
• Integrare rapidă și plăcută într-o echipă de profesioniști dedicați și motivați;
• Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul Grupului;
Descrierea companiei
CEMACON este cel mai mare producător de blocuri ceramice cu capital românesc, o organizație antreprenorială al cărei acționar majoritar este Pavăl Holding. În 2023, compania noastră a fost lider pe piața de blocuri ceramice și a primit certificarea ”Best Managed Companies 2023”. De 55 de ani, compania noastră îmbină armonios expertiza și inovația, oferind produse 100% naturale și soluții de zidărie cu performanță energetică superioară. Iar începând cu anul 2023 produce, într-o fabrică unică în România, cărămidă aparentă, un produs destinat esteticii fațadelor.
La CEMACON înțelegem importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care te încurajăm să accesezi www.cemacon.ro și să citești “Politica de confidențialitate” privind drepturile cu privire la datele pe care ni le incredinteazezi aplicând la un rol care te interesează.