Căutăm un Asistent Director de Operațiuni cu experiență care să sprijine managementul de zi cu zi al echipei de operațiuni a companiei.
Responsabilitati ale postului:
Asista directorul de operatiuni in planificarea si executarea sarcinilor operationale zilnice ale companiei;
Coordonează comunicarea și cooperarea între diferitele departamente pentru a asigura procese eficiente și fără probleme;
Sprijină activitatea de management de proiect, inclusiv urmărirea progresului, alocarea resurselor și rezolvarea problemelor;
Pregătește materialele pentru ședințe, participă la procesele-verbale ale ședințelor și urmărește implementarea deciziilor;
Analizați și raportați datele operațiunilor comerciale și faceți sugestii de îmbunătățire;
Gestionați și urmăriți programul directorului de operațiuni și asistați la organizarea călătoriilor și a întâlnirilor;
Îndeplinește alte sarcini administrative atribuite.
Cerințe postului:
Cel puțin 1-2 ani experiență în suport operațional sau administrativ;
Excelente abilități organizatorice și capacitate de a gestiona mai multe sarcini;
Bune abilități de comunicare și spirit de lucru în echipă;
Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint etc.);
Să aibă un înalt simț al responsabilității și să fie capabil să lucreze independent și să rezolve eficient problemele;
Fluență în limba poloneză și engleză scrisă și vorbită.
Salariu:
asigurări private de sănătate
Vacanță anuală plătită
bonus anual
Asistență pentru masă și transport
Oportunități de formare în birou și dezvoltare a carierei;
Mediu de lucru bun si atmosfera de echipa.