Asistent Vanzari - Adecco Romania
Aplică extern

Asistent Vanzari

Publicat 07.12.2024 | Expiră 05.02.2025

Descriere job

Client Description:

Adecco România caută Asistent Vânzări (Sales Support Specialist) pentru unul dintre clienții săi, o companie care importă și distribuie materiale pentru industria chimică, activi în următoarele industrii: cosmetice și detergenți, vopsele și lacuri, alimentară, plastic și construcții, cu sediul în Jilava.


Responsibilities:

1. Asistență Operațională: Executarea tuturor aspectelor operaționale ale

procesului de vânzare, inclusiv delegarea comenzilor în sistem, completarea

rapoartelor de vizite și trimiterea comenzilor către clienți. Veți fi responsabil de

gestionarea și actualizarea informațiilor din rapoartele de vizite și de întocmirea

statisticilor relevante.

2. Relația cu Clientul: Menținerea unei comunicări eficiente și profesionale cu

clienții noștri. Preluarea comenzilor, răspunderea la întrebările acestora și

rezolvarea eventualelor probleme sau solicitări.

3. Coordonare cu Departamentul de Vânzări: Colaborarea strânsă cu echipa de

vânzări pentru a asigura implementarea eficientă a strategiilor și a planurilor de

vânzări. Furnizarea de suport în domeniul administrației vânzărilor și asigurarea

unei fluxuri de lucru fără probleme.

4. Gestionarea Transportului: Implicarea în găsirea transportatorilor potriviți și

monitorizarea procesului de livrare a comenzilor către clienți. Asigurarea

respectării termenelor de livrare convenite.

5. Monitorizarea Plăților: Urmarirea și gestionarea plăților efectuate de către

clienți. Interacțiunea cu departamentul de credit control pentru a verifica și

gestiona limitele de credit și posibilele esalonări.


Candidate Profile:

1. Experiență minimă de lucru într-un rol similar, preferabil în domeniul vânzărilor

sau al asistenței operaționale.

2. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română.

3. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă.

4. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.

5. Cunoștințe solide de operare pe calculator, inclusiv MS Office și sisteme de

gestiune a relației cu clienții (CRM).

6. Diploma de studii medii sau superioare într-un domeniu relevant.

Toti candidatii care corespund cerintelor de mai sus sunt invitati sa aplice online.

Vor fi contactati doar candidatii care corespund profilului in maxim 2 saptamani.

Pentru mai multe oportunitati de angajare, va rugam vizitati website-ul www.adecco.ro si inregistrati-va cv-ul in vaza de date pentru a fi elegibil pentru actuale sau viitoare posturi deschise. Toate aplicatiile sunt strict confidentiale.

Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “adecco.com” sau

“adecco.ro”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului Adecco.

Mai multe detalii gasiti aici. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale, va

rugam sa va adresati la dataprotection.romania@adecco.com.


Adecco Romania

Adecco Romania

221 anunțuri active

3.91

185 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Jilava