Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Assistant Manager, Sebes - IMSAT
Aplică extern

Assistant Manager, Sebes

Publicat 15.04.2025 | Expiră 02.06.2025

Descriere job

IMSAT este in cautarea unui Assistant Manager care sa sprijine echipa in activitati administrative pentru sediul nostru din Sebes. Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si dornica sa cresti profesional intr-un mediu dinamic, te invitam sa te alaturi echipei noastre.

 

Ce asteptam de la tine?

 

🔹 Studii superioare finalizate in domeniul economic (minim licenta; master – un avantaj)

🔹 Experienta de minim 3 ani intr-un rol administrativ/economic

🔹 Limba engleza la nivel mediu

🔹 Cunostinte solide de MS Office (in special Excel) si experienta in lucrul cu softuri ERP sau baze de date

🔹 Capacitate de analiza si sinteza

🔹 Organizare, atentie la detalii, comunicare proactiva

 

Care sunt responsabilitatile postului?

 

Suport administrativ:

🔹 Oferirea de asistenta Directorului Agentiei in activitatile zilnice (documente, organizare, planificare)

🔹 Gestionarea documentelor agentiei (emitere, arhivare)

🔹 Administrarea pontajelor, concediilor si orelor suplimentare ale angajatilor

 

Dupa perioada de integrare se vor prelua si urmatoarele atributii:

 

Gestiunea documentelor financiare:

🔹 Analizarea si gestionarea documentelor contractuale si financiare

🔹 Monitorizarea derularii contractelor cu clientii si furnizorii, inclusiv verificarea si transmiterea facturilor

🔹 Sprijinirea elaborarii si urmarii cash-flow-urilor proiectelor

 

Raportari financiare:

🔹 Participarea la realizarea lucrarilor specifice de inchidere lunara (analiza proiecte, raport de productie)

🔹 Realizarea rapoartelor financiare solicitate si monitorizarea performantelor financiare ale agentiei

🔹 Contribuirea la elaborarea si urmarea bugetului de venituri si cheltuieli

 

Optimizarea proceselor:

🔹 Identificarea solutiilor pentru eficientizarea proceselor financiare si operationale

🔹 Respectarea si aplicarea procedurilor interne, inclusiv a prevederilor Sistemului de Management Integrat

 

Ce iti oferim?

 

🔹Venit salarial format din salariul fix plus al 13-lea salariu

🔹Tichete de masa in valoare de 40 de lei / zi lucrata

🔹Abonament privat de servicii medicale

🔹Asigurare de risc si accidente

🔹Abonament Bookster

🔹Zile de concediu suplimentare in functie de vechime, pana la maxim 26 zile

🔹Zile libere si sprijin financiar pentru evenimentele importante din viata ta si a familiei tale

 

De ce sa alegi IMSAT?

 

🔹Stabilitate si siguranta – Avem peste 60 de ani de experienta in inginerie si constructii industriale si siguranta la locul de munca continua sa fie prima noastra prioritate.

🔹Excelenta si profesionalism – Contribuim la modelarea viitorului prin solutiile inovatoare, integrative si multi-tehnice ale profesionistilor nostri.

🔹Dezvoltare profesionala – Valorizam contributia fiecaruia si investim permanent in dezvoltarea colegilor nostri.

🔹Cultura a performantei – Apreciem expertiza si oferim fiecaruia oportunitatea de a-si atinge potentialul maxim.

 

Alatura-te echipei noastre si construieste-ti cariera intr-un mediu sigur si profesionist!

 

Trimite-ne CV-ul pe adresa de email:cristina.urate@imsat.ro

IMSAT

IMSAT

19 anunțuri active

3.32

65 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Sebes