BAT evoluează accelerat la nivel global cu un portofoliu extins de produse. Cu concepte precum VELO, VUSE și GLO ne asumăm misiunea de a reduce impactul industriei noastre asupra sănătății
Pentru a ne atinge misiunea, căutăm colegi care sunt pregătiți să fie parte din schimbare. Alătură-te nouă în această călătorie!
British American Tobacco Romania angajează Corporate Affairs Intern în Bucuresti.
Principalele tale responsabilțăti vor include:
- Monitorizare media - Urmărirea materialelor de presă legate de industrie, context economic și social cu impact asupra business-ului, evoluții politice
- Contribuie la organizarea și derularea evenimentelor interne ale companiei, organizate de departamentul de Corporate Affairs (comunicarea detaliilor logistice, transmiterea invitațiilor, promovarea interna a evenimentului)
- Contribuie la elaborarea materialelor interne de comunicare ale companiei inițiate de departamentul de Corporate Affairs (newsletter, mesaje informative, implementarea unor campanii interne)
- Contribuie la dezvoltarea platformelor de comunicare internă
- Oferă suport departamentului CORA prin documentare, dezvoltare de proiecte și organizare de evenimente
- Oferă suport departamentelor companiei în transmiterea mesajelor interne
Având în vedere că în paragrafele precedente au fost stipulate doar principalele responsabilități, titularul postului are datoria sa îndeplinească orice alta sarcină primită pe cale ierarhica legata de post.
Ce căutăm?
Aptitudini necesare
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; orientare către detalii și acuratețe în comunicare
- Abilitatea de a dezvolta conținut pentru platforme digitale și rețele de socializare
- Nivel avansat de operare în Microsoft Office și platforme specifice activității de comunicare (ex. formatare newsletter, Teams, Canva, Menti etc)
- Abilitatea de a dezvolta materiale de comunicare atractive dpdv vizual, cu un aspect profesionist și în linie cu identitatea corporativă a companiei
Abilități funcționale
- Nivel ridicat de atenție la detalii, abilități analitice ridicate, capacitate de a lua decizii pe o baza rațională, obiectivitate, creativitate și bune abilități de negociere
- Un nivel ridicat de abilități interpersonale și abilitatea de a interacționa eficient cu toate nivelurile de personal din cadrul companiei și cu public extern
- Abilități de prezentare si gândire creativă
- Proactivitate în dezvoltarea proiectelor
Educație / Calificări / Certificări necesare
- Cunoștințe avansate de limbă engleză
- Absolvent de studii superioare în domeniul comunicării/relații publice/jurnalism
Ce îți oferim?
- Bonus anual de performanță competitiv (în funcție de eligibilitate)
- Gama noastră de beneficii variază în funcție de țară și include diverse planuri de sănătate, inițiative pentru echilibrul dintre viața profesională și cea privată, sprijin pentru transport și un plan de vacanță flexibil cu stimulente suplimentare
- Parcursul tău profesional alături de noi nu are limite, poți sa te dezvolți în funcție de aspirațiile tale. Alături de noi la BAT vei deveni parte dintr-un mediu care susține dezvoltarea profesională în interiorul companiei, unde progresul carierei tale nu este doar o declarație - este o realitate pe care suntem dornici să o construim împreună. Profita de oportunitate și planifica-ți dezvoltarea; Următorul capitol începe aici.
- Vei avea acces la platforme de învățare online și programe personalizate de creștere pentru a- ți dezvolta abilitățile de lider
- Prioritizăm inovarea continuă într-un mediu aflat în permanentă transformare, pentru a ne pregăti pentru schimbările continue
DE CE SĂ TE ALĂTURI BAT?
Suntem una dintre puținele companii certificate ca Global Top Employer de către Top Employers Institute – pentru oferirea unor condiții excelente angajaților.
Colaborarea, incluziunea și parteneriatul stau la baza a tot ceea ce facem aici la BAT. Ne dorim ca fiecarei persoană să prospere, indiferent de gen, orientare, statut matrimonial sau de parteneriat civil, schimbare de gen, rasă, religie sau credință, culoare, naționalitate, origine etnică sau naționalitate, dizabilitate, vârstă, abilități, experiență, educație, mediu socio-economic și profesional, statut de veteran, perspective și stiluri de gândire. Știm că încurajarea talentelor din toate mediile este ceea ce ne face mai puternici și mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini misiunea.
Vedem pauzele de carieră ca oportunități, nu ca obstacole. Prin programul Global Returners, sprijinim profesioniștii care doresc să-și reia cariera după o absență prelungită din câmpul muncii (de exemplu, timpul dedicat îngrijirii familiei, concediu parental, serviciu militar, an sabatic și / sau începerea unei afaceri proprii).
Vino alături de noi și descoperă ce este posibil pentru tine la BAT. Află mai multe despre cultura noastră organizațională, premiile și certificările obținute ca angajator aici.
Dacă aveți nevoie de ajustări sau adaptări pentru a vă ajuta să obțineți cele mai bune rezultate în timpul procesului de recrutare, sunteți încurajați să ne anunțați. Ne angajăm pe deplin să vă sprijinim făcând aranjamentele adecvate pentru a vă demonstra întregul potențial