Profilul tău:
Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor - operare PC ︆și contabilitate primară;
Cunoștinte de limba engleză (avantaj);
Studii superioare finalizate (avantaj);
Experiență de minimum 6 luni într-un post similar (avantaj);
Orientare spre rezultate, eficiență, perseverență în atingerea obiectivelor;
Atenție la nevoile clientului, amabilitate și organizare;
Disponibilitate de a lucra in mall – program in ture;
Dorința de a lucra în domeniul luxury.
Rolul tău în echipa TEILOR:
Ești brand amsabadorul TEILOR în relația cu clientul;
Consiliezi clienții prin recomandări individualizate;
Efectuezi ︅activități administrative și de gestionare a magazinului, inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.)
Vino alaturi de noi si vei beneficia de:
Pachet salarial corelat cu experiența ta;
Bonuri de masă în valoare de 30 lei
zi lucrată (taxele sunt suportate, în cuantum de 15%, de către companie);
TS bonus - 5% lunar, conform procedurii interne;
Bonusuri vânzări;
Bonus participare evenimente;
Bonus pentru recomandare angajați, conform politicii interne;
Asigurare medicală privată;
Discount angajat la achiziția de bijuterii, conform procedurii interne;
Parteneriat - abonament preferential ESX, StayFit Gym;
Parteneriat Lensa, SamsungClub, THERME;
Zile suplimentare de concediu, conform procedurilor interne;
Acces la biblioteca internă TEILOR;
TEILOR Talent Academy (academie internă de training);
Uniforma.
Locatie: Shopping City