Principalele tale responsabilități:
Să gestionezi întreaga activitate a magazinului (activele, mărfurile, dar mai ales echipa), astfel încât să obții rezultatele economice previzionate, dar să și încurajezi un mediu de lucru plăcut;
Să te asiguri că toți clienții magazinului sunt ascultați și se bucură de o experiență plăcută la cumpărături;
Să urmărești și să monitorizezi concurența cu scopul de a construi o imagine locală puternică a magazinului tău;
Să te asiguri că în magazin este prezentă o gamă completă de produse (în funcție de previziunile naționale, dar și de specificul pieței locale);
Să susții construcția unei experiențe unitare pentru client, împreună cu echipele celorlalte formate Carrefour.
Ceea ce oferim:
- Tichete de masă
- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
- Abonament medical/Asigurare medicala privata;
- Ajutoare pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
- Diverse prime
- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.
Și tu poți face parte din echipa noastră!
Aplică și vino în echipa Carrefour!