Dacă vrei să faci următorul pas în carieră, vino în echipa noastră, optând pentru un loc de muncă în unul din departamentele noastre. Te așteaptă sarcini complexe și interesante, alături de #TeamKaufland.
Beneficiile tale
- Salariu de 10.300 lei brut și bonuri de masă
- Contract de muncă pe durată nedeterminată
- 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului și cresc în funcție de vechimea în cadrul companiei
- Asigurare de sănătate privată garantată
- Abonament gratuit la săli de sport cu Sanopass Fit
- Oferte, servicii și reduceri speciale la bănci, furnizori de telecomunicații, turism, farmacii, bilete la diverse evenimente
- Plăți aniversare și zile libere acordate cu ocazia evenimentelor speciale din viață
Profilul tău
- Studii superioare în domeniul economic
- Cunoștințe avansate de limba engleză sau germană
- Cunoştinţe avansate de metode statistice, abilităţi foarte bune de analiză şi de rezolvare a problemelor, înţelegere profundă a straturilor multiple ale datelor, cu experienţă de 2-3 ani în analiză date şi raportare
- Experienţă în folosirea instrumentelor de bază de date (ex: SQL, MySQL etc), MS Office nivel avansat (Excel, PowerPoint, Word), avantaj cunoaştere SAP
- Flexibilitate, fire organizată și atitudine proactivă
Sarcinile tale
- Alcătuiești procese pentru data mining, vizualizezi și analizezi date pe baza cerințelor CRM identificate
- Extragi, pregătești, analizezi și modelezi date folosind tehnici avansate de statistică pentru obiectivele de business stabilite
- Relizezi modele de segmentare a clienților și modele de propensitate (churn, afinitate pentru anumite produse, RFM) pentru a sprijini strategia definită
- Livrezi concluzii și recomandări practice în urma analizei și propui acțuni optime, specifice fiecărei situații în parte (trimite campanii CRM, optimizare sortiment, adaptare preț etc.)
- Oferi suport în implementarea campaniilor CRM, prin selectarea target-ului în urma analizei bazei de date disponibile
- Monitorizezi performanța programului de loialitate și ești responsabil de raportarea campaniilor CRM implementate