Ești o persoană deschisă, amabilă și comunicativă, cu bune abilitați de coordonare și management?
Ești săritor și îți place să ajuți colegi și clienți? Ești energic, îți place să fii permanent în mișcare, să călătorești și să cunoști oameni noi?
Atunci s-ar putea să avem jobul potrivit pentru tine!
Pentru a veni în sprijinul magazinelor din judetul Mureș căutam un:
Director de magazin (mobil și /sau de suport)
Ca Director de magazin (mobil și /sau de suport) ești pregătit oricând să mergi acolo unde ești solicitat și să conduci un magazin sau să ajuți echipa. Pentru asta vei parcurge o școlarizare intensă de 3-4 luni. Astfel vei fi pregătit să îndeplinești toate sarcinile unui director de magazin, respectiv :
- coordonarea, conducerea și motivarea angajaților din subordine, precum și implicarea în procesul de formare, instruire și evaluare al acestora
- administrarea magazinului și organizarea activităților în vederea atingerii obiectivelor
- gestionarea și planificarea bugetului de personal
- gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei
- implicare activă în urmărirea creșterii vânzărilor
- implicare ca membru activ al echipei în activitățile de vânzări
În această funcție vei fi alocat unei zone ce cuprinde magazine din Târgu Mureș, Bistrița Năsăud, Reghin și vei călători acolo unde este nevoie de tine, pentru situații precum:
- lipsa temporară a unui director de magazin sau suport oferit magazinului (max. 2 săpt/lună)
- lipsa de personal, până la întregirea echipei din filiala respectivă
- ajutor consum zile de concediu
- alte situații, în care prezența ta ar fi necesară
Candidatul potrivit trebuie să corespundă cât mai bine profilului căutat:
- asumarea responsabilității, implicare și seriozitate
- abilitați foarte bune de organizare și coordonare
- flexibilitate în gândire și putere de decizie
- foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu colegii din echipă
- amabilitate, deschidere și orientare către clienți
- aliniere la misiunea și valorile companiei
- disponibilitate reală de deplasare de până la 100% din timp
Aceasta poziție vine cu numeroase beneficii și oportunități de dezvoltare profesională și personală:
- Încadrare că șef de magazin cu salariul aferent
- Contract de muncă cu normă întreagă și program de lucru diferit pe ture
- Prima de deplasare
- Abonament medical la o rețea de clinici private
- Echipament de lucru constând în 3 perechi de încălțăminte pe an
- Posibilitatea de a călători în diferite orașe, având toate costurile acoperite (transport, cazare, diurnă)
- Oportunitatea de a interacționa cu colegi noi, de a căpăta experiență vastă într-un timp scurt și de a gestiona situații inedite
- Dezvoltare profesională de la zero în retail
- Programe și cursuri de dezvoltare profesională și personală
- Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succes
Dacă crezi că ești persoana potrivită pentru această provocare, aplică acum!
DEICHMANN SE, cu sediul în Essen, Germania, a fost înființată în 1913 și este încă o companie deținută în totalitate de familia fondatoare. Este liderul pieței europene de retail de încălțăminte și activează în 31 de țări din întreaga lume. Compania are peste 49.000 de angajați și operează aproximativ 4.700 de magazine staționare, precum și 41 de magazine online. În Romania am deschis prima filială în anul 2007 și am ajuns între timp la o rețea de peste 110 magazine și aproximativ 850 de angajați.