Client Description:
Adecco Permanent Placement recrutează un economist pentru unul dintre clienții săi, o companie de vanzari materiale de constructii.
Responsibilities:
1. Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;
2. Contabilizeaza si inregistreaza deconturile;
3. Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile pentru contul 471;
4. Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;
5. Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
6. Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor;
7. Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ;
8. Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari;
9. Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor;
10. Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie;
11. Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
12. Colaboreaza din punct de vedere informatic la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale;
13. Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
14. Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
15. Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica
16.Intocmeste facturile clientilor;
17.Incaseaza clientii, atat pe loc cat si clientii care au contracte cu termene de plata .
18.Transmite clientilor facturile si se asigura ca exemplarul firmei are toate datele necesare : identificarea clientului, semnatura clientului, completarea mijlocului de transport marfa .
19.Arhiveaza , verifica si raspund de intocmirea foilor de parcurs ale soferilor firmei
20.Intocmeste, arhiveaza, verifica si raspunde de pontajele zilnice si centralizatoarele de prezenta .
21.Intocmeste , arhiveaza si raspunde de contractele individuale de munca, fisele de post, evaluarea continua a angajatilor conform criteriilor si fiselor de evaluare din regulamentul intern al firmei , corectitudinea intocmirii si existenta la dosarul de personal a tuturor documentelor necesare , inclusiv fisa de aptitudini si toate documentele intocmite de colaboratorii externi insarcinati cu Medicina Muncii, SSM , PSI.
22. Intocmeste , transmite si raspunde de intocmirea comenzilor pentru articolele de papetarie si alte consumabile necesare in firma.
23.Intocmeste, se consulta, transmite catre furnizori si raspunde de comenzile si stocul de marfa prezenta in biroul in care isi desfasoara activitatea , precum si din alte locuri din incinta firmei in care aceasta marfa este depozitata
Candidate Profile:
Studii superioare absolvite
Experienta in contabilitate minim 3 ani
Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, Saga, INTERNET EXPLORER, OUTLOOK EXPRESS, alte programe informatice in functie de reglementarile legale.