Cum ești tu?
- Ești foarte ordonat(ă) și organizat(ă);
- Ești responsabil(ă) și nu-ti stă în fire să amani sarcinile mai ︃︍︄︇︈︃︁︄︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎puțin plăcute;
- Ai simt practic – găsești soluții și acționezi rapid atunci când apar situații neprevăzute;
- Poți să jonglezi cu ușurință cu mai multe taskuri în același timp;
- Ai studii medii/superioare finalizate;
- Ai bune cunostinte PC (MS Office);
- Ai o atitudine pro-activa si dorinta de a invata;
Ce vei face?
- Vei avea grijă să avem un birou organizat conform standardelor companiei;
- Te vei ocupa de achiziționarea ︁︀︂︃︃︇︅︀celor necesare în birou (de la produse de curățenie, până la rechizite și alte consumabile), dar și de decorarea acestuia;
- Vei fi responsabil(ă) de relația cu furnizorii, companiile de curierat, agentiile de transport, etc;
- Vei pregati si organiza salile de sedinta si vei organiza calendarul salilor;
- Vei fi suport administrativ pentru toate departamentele;
- Vei organiza sau participa la organizarea unor evenimente de echipă (happy hours, teambuilding-uri, petrecerea de Crăciun etc);
Ce beneficii ai?
- Tichete de masa in sistem electronic;
- Abonament medical clinica privata;
- Decont de transport;
- Zile de concediu in plus in functie de vechime;
- Beneficii la achitizionarea produselor din portofoliul companiei;