Infoline Management Specialist - BAT Romania
Aplică extern

Infoline Management Specialist

Publicat 12.11.2024 | Expiră 24.11.2024

Descriere job

BAT evoluează accelerat la nivel global cu un portofoliu extins de produse. Cu concepte precum VELO, VUSE și GLO ne asumăm misiunea de a reduce impactul industriei noastre asupra sănătății

 

Pentru a ne atinge misiunea, căutăm colegi care sunt pregătiți să fie parte din schimbare. Alătură-te nouă în această călătorie!

 

British American Tobacco Romania angajează Infoline Management Specialist in Bucuresti.

 

Principalele tale responsabilițăti vor include:

  • Se asigură că activitățile de Infoline sunt implementate conform obiectivelor stabilite și raportează periodic rezultatele, de asemenea vine cu propuneri pentru a îmbunătăți performanța acestor activități;
  • Implementează strategia de Infoline cu activități îmbunătățite în toate etapele canalului de consum: noi modele de buletine informative, conexiune la serviciu, etc.
  • Se conectează în mod continuu la vocea consumatorului (prin toate canalele) pentru a colecta feedback și pentru a oferi informații care ajută la dezvoltarea unei experiențe personalizate și fără cusur a consumatorului în toate punctele în care interacționează cu BAT și produsele sale;
  • Utilizează informațiile de piață și cele mai bune practici pentru a maximiza eficiența procesului Hypercare.
  • Monitorizează și îmbunătățește standardele de servicii pentru clienți în timp ce superviează o echipă semnificativă de servicii pentru clienți (Call Center);
  • Se asigură că toate cerințele GDPR sunt îndeplinite atât de părțile interesate interne, cât și cele externe;
  • Se asigură că noul sistem Careline (cu integrare Salesforce) este utilizat în mod corespunzător de către părțile interesate interne și externe și furnizează rapoarte relevante și feedback la cereri;
  • Se asigură că toate procedurile cu furnizorul sunt actualizate în mod constant, ținând cont atât de procedurile de careline, dar și de cele digitale; Identifică și construiește relațiile cu factorii de decizie și persoanele relevante din cadrul organizației, pentru a permite un flux de informații constant și corect, cât și soluționarea eventualelor provocări

Ce căutăm?

  • Experienta anterioara in Salesforce
  • Experiență în gestionarea bugetelor și a rapoartelor; experiență de management de proiecte
  • Capacitatea de a gestiona mai multe activități și de a lucra independent; inițiativă puternică și capacitate de luare a deciziilor; atenție la detalii; abilități excelente de comunicare scrisă și orală; rezistent, flexibil și încrezător pentru a lucra într-un mediu dinamic; dorința de a învăța, proactivitatea și reziliență; abilități de construire și gestionare a relațiilor atât interne, cât și externe; abilități de prezentare
  • Fluent în limba română și în limba engleza
  • Aptitudini de nivel bun pentru PC: Microsoft Office Suite
  • Diplomă universitară

Ce îți oferim?

  • Bonus anual de performanță competitiv (în funcție de eligibilitate)
  • Gama noastră de beneficii variază în funcție de țară și include diverse planuri de sănătate, inițiative pentru echilibrul dintre viața profesională și cea privată, sprijin pentru transport și un plan de vacanță flexibil cu stimulente suplimentare
  • Parcursul tău profesional alături de noi nu are limite, poți sa te dezvolți în funcție de aspirațiile tale. Alături de noi la BAT vei deveni parte dintr-un mediu care susține dezvoltarea  profesională în interiorul companiei, unde progresul carierei tale nu este doar o declarație - este o realitate pe care suntem dornici să o construim împreună. Profita de oportunitate și planifica-ți dezvoltarea; Următorul capitol începe aici.
  • Vei avea acces la platforme de învățare online și programe personalizate de creștere pentru a- ți dezvolta abilitățile de lider
  • Prioritizăm inovarea continuă într-un mediu aflat în permanentă transformare, pentru a ne pregăti pentru schimbările continue

 

DE CE SĂ TE ALĂTURI BAT?

 

Suntem una dintre puținele companii certificate ca Global Top Employer de către Top Employers Institute – pentru oferirea unor condiții excelente angajaților.

 

Colaborarea, incluziunea și parteneriatul stau la baza a tot ceea ce facem aici la BAT. Ne dorim ca fiecarei persoană să prospere, indiferent de gen, orientare, statut matrimonial sau de parteneriat civil, schimbare de gen, rasă, religie sau credință, culoare, naționalitate, origine etnică sau naționalitate, dizabilitate, vârstă, abilități, experiență, educație, mediu socio-economic și profesional, statut de veteran, perspective și stiluri de gândire. Știm că încurajarea talentelor din toate mediile este ceea ce ne face mai puternici și mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini misiunea.

 

Vedem pauzele de carieră ca oportunități, nu ca obstacole. Prin programul Global Returners, sprijinim profesioniștii care doresc să-și reia cariera după o absență prelungită din câmpul muncii (de exemplu, timpul dedicat îngrijirii familiei, concediu parental, serviciu militar, an sabatic și / sau începerea unei afaceri proprii).

 

Vino alături de noi și descoperă ce este posibil pentru tine la BAT. Află mai multe despre cultura noastră organizațională, premiile și certificările obținute ca angajator aici.

 

Dacă aveți nevoie de ajustări sau adaptări pentru a vă ajuta să obțineți cele mai bune rezultate în timpul procesului de recrutare, sunteți încurajați să ne anunțați. Ne angajăm pe deplin să vă sprijinim făcând aranjamentele adecvate pentru a vă demonstra întregul potențial

BAT Romania

BAT Romania

45 anunțuri active

3.73

659 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Bucharest