Client Description:
Adecco Resurse Umane angajeaza Inginer ofertare in Bucuresti pentru unul dintre clientii sai, lider de pe piata de constructii din Romania.
Responsibilities:
- Parcurge, analizeaza si isi insuseste documentatia de ofertare, identifica echipamentele si materialele necesare intocmirii ofertei si normele de executie;
- Intocmeste solicitari de clarificari inainte de depunerea ofertelor (daca este cazul) si raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa depunerea ofertei;
- Cunoaste legislatia specifica si se preocupa sa fie in permanenta la curent cu actualizarile legislative;
- Asigura intocmirea ofertelor financiare si tehnice, pe specialitati conform cerintelor proiectelor;
- Intocmeste cererile de oferta pentru materiale, echipamente si servicii si le transmite catre departamentul de aprovizionare sau furnizori;
- Interactioneaza cu furnizorii, in vederea armonizarii ofertelor dpdv tehnic si economic;
- Realizeaza analiza comparativa a ofertelor primite;
- Intocmeste oferta pe categorii de lucrari in functie de ofertele primite, cu respectarea cerintelor tehnice si de calitate solicitate prin caietul de sarcini;
- Intocmeste si consolideaza propunerile tehnico-economice;
- Analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati;
- Pastreaza arhiva de lucru a ofertelor;
- Evalueaza eventuale lucrari suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului
- Intocmeste situatii de plata la solicitarea project managerului;
- Acorda suport departamentului de proiectare;
- Acorda suport departamentului PM.
Candidate Profile:
- Experienta de minim 3 ani in ofertarea sistemelor de securitate (TVCI, control al accesului, detectie efractie) si sistemelor de curenti slabi (IDSAI, sonorizare/alarmare vocala, cablare structurata, etc);
- Absolvent studii superioare cu profil tehnic; studiile cu profil electric (electronica, telecomunicatii, inginerie electrica, automática, etc) reprezinta un avantaj;
- Certificare ARTS – inginer sisteme de securitate - constituie avantaj;
- Experienta in intocmirea ofertelor pentru proceduri de achizitie – platforma SEAP;
- Cunostinte solide operare PC: MSOffice, AutoCAD, Windev;
- Limba engleza nivel mediu