Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Manager de proiect instalatii electrice - IMSAT
Aplică extern

Manager de proiect instalatii electrice

Publicat 15.04.2025 | Expiră 31.05.2025

Descriere job

IMSAT este in cautarea unui Project Manager Instalatii Electrice experimentat, care sa coordoneze eficient proiectele noastre si sa contribuie la succesul echipei IMSAT – Agentia Transilvania. Daca ai experienta in gestionarea proiectelor si iti doresti un mediu de lucru dinamic, te invitam sa ni te alaturi!

 

Misiunea ta:

🔹 Vei coordona implementarea proiectelor, asigurand livrarea acestora la timp, in buget si la standardele de calitate stabilite.

🔹 Vei optimiza marja proiectului si vei respecta normele de siguranta, legalitate si cerintele clientului.

🔹 Vei identifica si semnala oportunitati de afaceri pentru dezvoltarea companiei.

 

Ce asteptam de la tine?

🔹 Studii superioare finalizate in domeniul electric;

🔹 Minim 3 ani experienta intr-un rol similar si in conducerea echipelor de executie;

🔹 Experienta in gestionarea proiectelor constituie un avantaj;

🔹 Cunostinte de proiectare – avantaj;

🔹 Engleza – nivel avansat (limba de lucru); cunostintele de franceza sunt un plus;

🔹 Cursuri de management de proiect – avantaj;

🔹 Competente avansate in utilizarea: Word, Excel, PowerPoint, MS Project, alte programe relevante proiectului;

🔹 Organizare si planificare eficienta;

🔹 Leadership dovedit – capacitatea de a motiva si ghida echipa;

🔹 Abilitati de comunicare clara si eficienta;

🔹 Spirit antreprenorial in cadrul unui mediu structurat;

🔹 Integritate si orientare catre rezultate;

🔹 Cunostinte financiare de baza.

 

Care sunt responsabilitatile postului?

🔹 Analizarea fezabilitatii si sustinerea initiativelor pentru noi proiecte;

🔹 Planificarea si adaptarea strategiei de implementare a proiectului in functie de evolutia acestuia;

🔹 Stabilirea si gestionarea resurselor necesare (echipe, echipamente, materiale);

🔹 Coordonarea colaborarii intre departamentele partenere (Achizitii, Logistica, HR);

🔹 Organizarea sedintelor de lansare a proiectului si delegarea sarcinilor echipei;

🔹 Monitorizarea executiei proiectului, asigurand livrarea acestuia la timp si in limitele bugetului;

🔹 Optimizarea marjei proiectului si gestionarea cash flow-ului aferent;

🔹 Validarea si supervizarea achizitiilor si planificarea resurselor pe termen scurt (1-3 saptamani);

🔹 Verificarea executiei in teren si asigurarea respectarii standardelor de calitate;

🔹 Identificarea si evaluarea de noi oportunitati de proiecte;

🔹 Participarea la elaborarea ofertelor alocate.

 

Ce iti oferim?

🔹Venit salarial format din salariul fix plus al 13-lea salariu

🔹Tichete de masa in valoare de 40 de lei / zi lucrata

🔹Abonament privat de servicii medicale

🔹Asigurare de risc si accidente

🔹Abonament Bookster

🔹Zile de concediu suplimentare in functie de vechime, pana la maxim 26 zile

🔹Zile libere si sprijin financiar pentru evenimentele importante din viata ta si a familiei tale

 

De ce sa alegi IMSAT?

🔹Stabilitate si siguranta – Avem peste 60 de ani de experienta in inginerie si constructii industriale si siguranta la locul de munca continua sa fie prima noastra prioritate.

🔹Excelenta si profesionalism – Contribuim la modelarea viitorului prin solutiile inovatoare, integrative si multi-tehnice ale profesionistilor nostri.

🔹Dezvoltare profesionala – Valorizam contributia fiecaruia si investim permanent in dezvoltarea colegilor nostri.

🔹Cultura a performantei – Apreciem expertiza si oferim fiecaruia oportunitatea de a-si atinge potentialul maxim.

 

Alatura-te echipei noastre si construieste-ti cariera intr-un mediu sigur si profesionist!

 

Trimite-ne CV-ul pe adresa de email: cristina.urate@imsat.ro

IMSAT

IMSAT

15 anunțuri active

3.32

65 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Sebes