Pentru întregirea echipei de Logistică din cadrul noului nostru depozit din zona Chitila căutăm:
Manager Depozit
………………………………………………………………………………………………………….
Responsabilități:
- Supravegherea activităților zilnice ale depozitului, inclusiv asigurarea calității, controlul inventarului, gestionarea eficientă a spațiului, expedierea volumelor către filiale ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈dar către clienții magazinului online
- Programarea și supravegherea echipei din depozit și gestionarea fluxului și calității muncii pentru a maximiza eficiența și a minimiza orele suplimentare în conformitate cu politicile și standardele grupului Deichmann
- Supravegherea și gestionarea proceselor logistice pentru transportul produselor către filiale și comunicarea cu prestatorul de servicii logistice pentru a asigura livrarea eficientă a coletelor
- Controlul periodic al echipamentelor, uneltelor, utilajelor și elementelor constructive ale depozitului și supravegherea întreținerii generale atunci când este necesar
- Analiza datelor logistice pentru a crește productivitatea și a ajuta la prevenirea pierderilor
- Gestionarea personalului depozitului, inclusiv recrutarea, realocarea pe diverse poziții sau propunerea pentru terminarea contractelor, formarea și evaluarea performanței
- Realizarea de rapoarte și statistici periodice privind activitățile de depozitare pentru a oferi o situație actualizată a performanței echipei
- Menținerea unei comunicări proactive și strânse cu alte depozite Deichmann și cu furnizorii
- Pregătirea în timp util a mărfurilor pentru transportul către filiale – Supravegherea si măsurarea programului de livrare tip Milk-Run
- Implementarea politicilor și procedurilor operaționale în conformitate cu politicile și standardele grupului Deichmann
- Coordonarea echipei din subordine prin exemplu propriu și prin valori;. Principiile de conducere DEICHMANN sunt luate în considerare în toate deciziile și sunt prezentate și discutate în mod regulat, de exemplu în cadrul ședințelor de management
Profil: ︋︇︃︀︎︋︍︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Studii superioare în logistică, managementul lanțului de aprovizionare sau management
- Minim 5 ani de experiență într-o funcție de conducere similară în domeniul Logistic sau al lanțului de aprovizionare
- Cunoștințe și experiență în principiile Lean Management
- Bune cunoștințe de limba engleză, atât în scris, cât și verbal
- Competențe tehnice și digitale, în special în ceea ce privește gestionarea bazelor de date și Excel
- Cunoașterea procedurilor și politicilor de depozitare
- Experiență în operarea unui sistem WMS
- Abilități excelente leadership, precum: orientare către soluții, oferirea de feedback constructiv atât scris cât și verbal, comunicarea eficienta pe toate nivelurile ierarhice
Constituie un avantaj:
- Competențe în utilizarea SCM+ pentru depozite
- Experiență în operarea unui sistem de bandă transportoare/sortare/ conveior
- Permis de operare a unui stivuitor
- Abilitatea de a comunica in limba engleza, limba germană fiind un avantaj competitiv
Oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Telefon mobil și laptop de serviciu
- Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei la nivel internațional
- O cultură de companie dinamică și colaborativă
- Un loc în care puteți face diferența
Dacă îți dorești o nouă provocare într-o companie stabilă și de renume, aplică acum!
DEICHMANN SE, cu sediul în Essen, Germania, a fost înființată în 1913 și este încă o companie deținută în totalitate de familia fondatoare. Este liderul pieței europene de retail de încălțăminte și activează în 31 de țări din întreaga lume. Compania are peste 49000 de angajați și operează aproximativ 4700 de magazine staționare, precum și 41 de magazine online. În Romania am deschis prima filială în anul 2007 și am ajuns între timp la o rețea de peste 110 magazine și aproximativ 850 de angajați.