Manager Servicii Clienti - Adecco Romania
Aplică extern

Manager Servicii Clienti

Publicat 16.01.2025 | Expiră 05.02.2025

Descriere job

Client Description:

Adecco Permannet Placement cauta pentru clientul sau, unul dintre cei mai importanti retaileri din industria bricolajului din Romania, un Manger Servicii Clienti.





Responsibilities:

● În calitate de membru al Comitetului de Direcție, participi la realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin;

● Răspunzi de calitatea serviciilor oferite clienților (întâmpinare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);

● Coordonezi recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei;

● Ești responsabil de crearea, aplicarea și respectarea procedurilor în cadrul departamentului;

● Optimizezi nivelul de pierderi de stoc necunoscute la casele de marcat;

● Menții o bună relație cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;

● Contribui la satisfacţia clienţilor tăi prin crearea și dezvoltarea strategiilor de servicii ținând cont de nevoile și preferințele consumatorului român, de concurență și de trendurile din domeniu;

● Propui idei inovatoare referitoare la segmentul de servicii, pentru a păstra lidershipul pe piața de DIY;

● Asiguri respectarea planului național anual de studii care ne arată părerile clienților;



Candidate Profile:

● Adaptabil – atunci când este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;

● Capacitate de influențare - dispui de talentul de a modela comportamentele celor din jur în vederea corelării motivațiilor personale cu obiectivele companiei;

● Proactiv – ai spirit de inițiativă, capacitatea de a rezolva problemele cu un minim de ajutor din partea celorlalți și îți asumi responsabilitatea pentru propriile decizii și acțiuni;

● Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;

● Bun comunicator – îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să îți exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă;

● Cu viziune globală – ai capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a business-ului;

● Etic – pentru tine, a păstra și a transmite valori nu este o idee depășită.



Adecco Romania

Adecco Romania

135 anunțuri active

3.92

189 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Bucuresti, Sector 2