CreditAmanet cauta un lider practic care iubeste sa ii motiveze pe ceilalalti si sa antreneze membrii echipei pentru performanta!
Oferta noastra:
Training personalizat si un trainer dedicat ;
Masina din partea companiei;
Salariu motivant, comision corelat cu vanzarile realizate, tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii;
Majorari salariale periodice;
Abonament medical la o clinica privata si asigurare de accidente, impreuna cu pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei la preturi preferentiale;
Mediu de lucru profesionist, intr-o companie de succes, stabila pe piața muncii.
Abonament bookster;
Rolul tau:
Vei coordona activitatea agentiilor din subordine din punct de vedere administrativ, comercial si logistic;
Vei coordona si sustine personalul din agentiile alocate, in vederea atingerii obiectivelor de business;
Vei verifica si analiza activitatea agentiilor identificand urgentele, in conformitate cu procedura in vigoare, si vei organiza deplasarea catre agentii tinand cont de analiza efectuata;
Vei oferi suport operatorilor din punctele de lucru in discutiile cu clientii ori de cate ori acestea depasesc limita de competenta a operatorului: cotatie in nivelul stabilit de proceduri, reclamatii ale clientilor, solicitari ale autoritatilor etc;
Vei efectua, la nevoie, modificari in soft-urile de gestiune specifice pentru a rectifica documente intocmite gresit sau pentru a corecta eventualele erori aparute;
Vei desfasura activitati lunare de verificare a gestiunilor din cadrul punctelor de lucru;
Vei gestiona si distribui materialele atribuite de companie;
Vei identifica oportunitatile de dezvoltare pentru agentiile coordonate propunand solutii optime de implementat pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta.
Cum iti dai seama ca te potrivesti?
Ai studii superioare finalizate;
Ai experienta profesionala relevanta de minim 3 ani in managementul echipei;
Deții permis de conducere categ. B și ești disponibil la o activitate preponderenta de teren;
Ai bune abilitati de utilizare a instrumentelor digitale de comunicare si productivitate (laptop, smartphone, suita de aplicatii Office 365);
Ai competențe de conducere și ești orientat catre rezultate;
Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
Gasesti solutii la orice problema, accepti provocari si ai o atitudine optimista.
Te asteptam in echipa noastra sa crestem #impreuna atunci cand conteaza!
Manager Zonal
Publicat 06.09.2024
|
Expiră 20.11.2024
Descriere job
Criterii job
Angajat | Medium level (2-5 Ani) |
---|---|
Tip job | Full-time |
Orașe | Bucuresti |