Client Description:
Companie productie in domeniul constructii.
Responsibilities:
Implementarea și optimizarea strategiei de marketing;
Dezvoltarea, implementarea și actualizarea de politici, proceduri și instrumente, pentru optimizarea activității, asigurând totodată armonizarea acestora cu celelalte procese de business, strategia/ obiectivele de business, bunele practici și legislația în vigoare;
Cunoașterea, înțelegerea și monitorizarea pieței, a competiției și a utilizatorilor finali/ înțelegerea trendurilor din industrie;
Dezvoltarea strategiei de marketing și comunicare;
Translatarea strategiei în acțiuni de comunicare și proiecte de promovare (inclusiv campanii);
Validarea și urmărirea implementarii strategiei de portofoliu de produse.
Candidate Profile:
Studii superioare în domeniul științelor economice, marketing, profil tehnic sau alte domenii conexe;
Experiență profesională în marketing strategic, - minim 5 ani;
Constituie un avantaj experiența anterioară în industria materialelor de construcții și finisaje;
Persoană asertivă, organizată, cu bune abilități de comunicare și muncă în echipă, proactivă;
Cunoștințe de operare PC & MS Office.