Care sunt responsabilitățile postului?
- Vei dezvolta și implementa programe de marketing pentru a crește satisfacția clienților și profitabilitatea segmentului de business alocat.
- Vei identifica nevoile de promovare în punctele de vânzare în funcție de campanii, sezoane sau lansări și propune seminaristică necesară pentru o mai bună ghidare a consumatorului, în concordanță cu strategia de brand, cea operațională și cea comercială.
- Vei dezvolta vizualurile de brand și campaniile necesare promovării în punctul de lucru (farmacii, Hyper, cataloage etc.).
- Vei dezvolta declinarea de POSM, materiale vizuale și fizice destinate promovării produselor sau a categoriilor de produse în locațiile fizice. Acestea includ, dar nu se limitează la: standuri promoționale, wobblere de raft, afișaje, shelf-talkere, semnalistică pentru evidențierea serviciilor, precum și alte materiale de comunicare vizuală destinate optimizării experienței consumatorului la punctul de vânzare.
- Vei colabora cu echipele de creație pentru dezvoltarea conceptelor de POSM în cadrul fiecărui proiect.
- Vei redacta textele pentru postările de pe paginile respective sau vei lucra îndeaproape cu un Content Editor pentru acestea, după caz.
- Vei dezvolta brief-uri și alte materiale de colaborare cu stakeholderii principali, inclusiv agențiile pentru activități de publicitate, media, PR sau promoționale.
- Vei coordona proiectele de activare în farmacii, pe canalele de comunicare mass-media și acțiunile BTL în centrele comerciale, garantând implementarea corespunzătoare a campaniilor.
- Vei monitoriza rezultatele campaniilor de marketing și vei realiza rapoarte detaliate pentru evaluarea performanței.
- Vei realiza analize și vei interpreta date despre consumator și POS, extrage insight-uri relevante și le transpune în propuneri strategice cu aplicabilitate directă în activări comerciale.
Ce așteptăm de la tine?
- Să ai experiență de minimum 3 ani pe roluri similare;
- Să ai experiență în gestionarea canalelor de vânzare online și offline;
- Să dai dovadă de cunoaștere solidă a marketingului centrat pe client și a comportamentului de cumpărare în retail;
- Să fii o persoană orientată către rezultate și eficiență;
- Să ai abilități creative;
- Să dai dovadă de o cunoaștere profundă a tendințelor și practicilor din domeniu;
- Să ai abilități de interpretare a datelor;
- Să ai capacitate de adaptabilitate.
Ce îți oferim?
- Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi;
- Oportunitatea de a-ți crește cariera, de a te dezvolta și de a promova alături de o echipă de profesioniști;
- Mod de lucru hibrid și program de lucru flexibil;
- Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training de specialitate, soft skills, management, acces la platforma e-learning și Bookster;
- Pachet salarial format din salariu fix competitiv, bonusuri pentru recunoașterea performanței și portofoliu diversificat de beneficii;
- Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile;
- Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei;
- Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei;
- Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale.