- DomainIT
- AvailabilityFull-time
- ExperienceMid Level
- Type of contractNedeterminat
- LocationBucuresti
- SalaryTo be determined
Scopul functiei:
• Identifica, investigheaza si previne potentialele
i. activitati frauduloase realizate cu cardul sau prin tranzactii digitale (tranzactii efectuate prin intermediul aplicatiilor de online banking si smart mobile puse de banca la dispozitia clientilor sai) (ex: fraude rezultate in urma atacurilor de tip phishing),
ii. activitati frauduloase din cadrul organizatiei realizate prin intermediul sistemelor informatice (ex: manipularea neautorizata a datelor din sistemele informatice, etc.).
cu scopul de a reduce pierderile financiare si de imagine, in conformitate cu procedurile si normele organizatiei
• Respecta procedurile operationale de prevenire si detectare a fraudelor realizate cu cardul, prin tranzactii digitatle si realizate prin intermediul sistemelor informatice.
• Protejaza organizatia cat si clientii sai impotriva activitatilor frauduloase si promoveaza o cultura de integritate si conformitate.
• Analiza si investigarea alertelor generate de sistemele de detectare a fraudelor gestionate de echipa Monitorzare Antifrauda in Tranzactii sau raportate de catre clienți, propune masuri de preventie a fraudei in urma pattern-urilor identificate.
Responsabilitati cheie:
• Analizeaza si investigheaza suspiciunile de frauda realizate cu cardul, prin tranzactii digitale sau prin intermediul sistemelor informatice ale organizatiei, primite din diverse surse si/sau detectate din operatiuni de monitorizare si decide declansarea unei investigatii
• Colectarea si analiza de dovezi relevante pentru sustinerea investigatiilor
• Finalizarea investigatiei raportarea rezultatelor
• Participa la activitati de formare si instruire pentru a se mentine la curent cu noile metode si tehnici de prevenire a fraudelor realizate cu cardul, prin tranzactii digitale si prin intermediul sistemelor informatice din cadrul organizatiei.
• Asigura conformitatea cu normele, procedurile si standardele interne si externe referitoare la prevenirea fraudelor realizate cu cardul, prin tranzactii digitale si prin intermediul sistemelor informatice din cadrul organizatiei.
• Furnizeaza asistenta si consultanta in materie de prevenire a fraudei catre alte departamente si angajati.
• Dezvolta si mentine o cultura puternica de integritate, etica si conformitate in cadrul echipei si organizatiei.
• Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
Cunostinte si traininguri necesare pentru indeplinirea jobului:
• Cunostinte de baza in domeniul IT (baze de date,SQL querry).
• Cunoasterea si intelegerea tipologiilor de frauda
• Capacitatea de a lucra cu confidentialitate si integritate in manipularea informatiilor sensibile si in gestionarea cazurilor
• Abilitati bune de comunicare, atat in scris, cat si verbal, pentru a transmite informatii si a lucra eficient cu diverse parti interesate
• Abilitatea de a comunica in limba engleza
- Colaborare
- Responsibilitate
- Invatare
- Proactivitate
- Diversitate
- Tichete de masa
- Al 13-lea salariu
- Munca de acasa
- Pensie privata
- Asigurare de sanatate
- Interviu cu reprezentantul HR
- Interviu cu managerul direct
- Test de personalitate
- Oferta