Ofiter Suport Clienti Corporate - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Ofiter Suport Clienti Corporate

Publicat 14.11.2024 | Expiră 04.01.2025

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBrasov
  • SalaryTo be determined

In cadrul Departamentului Inrolare si Suport Clienti, in echipa Corporate avem disponibil postul de Ofiter Suport Clienti Electronic Banking


📅 O zi normală în rolul acesta : 


 Suport tehnic acordat clienților pentru canalele de tranzacționare la distanta: Multicash, Raiffeisen Online Plus, Imx Factoring.

Contactare client: plați eșuate, confirmare plați.

Solicitări de mentenanța (revocări, modificări, info suplimentare), investigații plați.

Solicitări confirmări plați Multicash, MTA, Raiffeisen Online Plus.

Activități de back office: anexe Multicash/Raiffeisen Online Plus, mentenanța utilizatori Factoring, solicitări MFM, solicitări duplicate extrase.

Oferirea unui serviciu de calitate clienților Raiffeisen Bank (existenți sau potențiali) pe durata fiecărei interacțiuni telefonice cu aceștia. 

Deservește cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potențial client RB .

Asigura îndeplinirea indicatorilor cantitativi&calitativi stabiliți prin obiectivele echipei.

Respecta reglementările interne si instrucțiunile de Lucru in privința activităților desfășurate.

Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activității si misiunea postului.

Propune soluții pentru eficientizarea normelor, instrucțiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicațiilor utilizate, pentru a veni in întâmpinarea nevoilor clienților.

Își menține la zi cunoștințele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).

Respecta instrucțiunile de lucru comunicate de către Team Leader.

Semnalează rapid către Team Leader disfuncționalitățile si situațiile atipice apărute la nivelul activității;

Se implica in mod activ in activități organizate la nivelul Centrului Operațional Brașov



🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: 


Minim 1 an experienta bancara relevanta - experienta in relaționarea cu clientul (direct/telefon) si cunoștințe despre ficționalitățile serviciului de Raiffeisen Online PJ

Cunoștințe tehnice: CRM, ICBS, WBO, ARGOS-FTM 

Limba engleza: nivel mediu/avansat

Capacitate de asimilare permanenta de noi cunoștințe. 

Planificare in avans pentru organizarea propriei activitate. 

Studii superioare finalizate 

Abilitați de: organizare, prioritizare, comunicare, control, lucrul in echipa 

 

 

🔆 Ce îți oferim noi?  

 

Program flexibil si posibilitatea de a lucra full-time. 

O industrie stabilă și sigură, că să nu stai cu griji de niciun fel. 

Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa în orice direcție îți dorești. 

Un mediu de lucru plăcut în care vii relaxat. 

Diferite comunități din care să faci parte și să participi la proiecte extra. 

 


🔥 Beneficii:  

 

Al 13-lea salariu tocmai înainte de Crăciun. 

Minimum 23 de zile libere - pauzele sunt necesare tuturor. 

Asigurare de viață - în caz de accidente sau intervenții medicale. 

Platforma Benefit - îți poți adapta lunar preferințele în funcție de nevoi: asigurare medicală, tichete de masă, pensie privată, toate sau doar ce ți se potrivește. 

Platforma Hive - cursuri pentru dezvoltarea ta, mereu la îndemână. 


Values
  • Colaborare
  • Responsibilitate
  • Invatare
  • Proactivitate
  • Diversitate
Perks
  • Tichete de masa
  • Al 13-lea salariu
  • Munca de acasa
  • Pensie privata
  • Asigurare de sanatate
Recruitment process
  • Interviu cu reprezentantul HR
  • Interviu cu managerul direct
  • Test de personalitate
  • Oferta
Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

85 anunțuri active

3.62

662 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Brasov