Order Support Specialist - Adecco Romania
Aplică extern

Order Support Specialist

Publicat 24.11.2024 | Expiră 05.02.2025

Descriere job

Client Description:

Adecco Romania Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, furnizor de solutii pentru industria alimentara, un Order Support Specialist.


Responsibilities:

                Verifica si monitorizeaza returnarea de catre clienti a documentelor de insotire a marfii confirmate

                Scaneaza in ERP avizele de insotire a marfii si procesele verbale de constatare a diferentelor la livrare pentru clientii livrati de trasportator

                Opereaza in ERP modificarile aparute pe documentele de livrare, la receptie marfa si este responsabil/a de acuratetea facturilor emise pentru clientii din aria sa de responsabilitate

                Initiaza apeluri telefonice catre parteneri in vederea rezolvarii diferentelor aparute la facturile clientilor; regleaza in ERP aceste diferente.

                Emite si trimite catre partenerul logistic Romania, note intrare, note livrare si alte documente de insotire a marfii

                Este responsabil/a de verificarea si solutionarea solicitarilor clientilor privind diferentele cantitative constatate in momentul receptiei marfii sau ulterior acestei operatiuni

                Printeaza si trimite facturi (livrare, retur, discount) catre clientii alocati

                Este responsabil de anularea facturilor de livrare emise gresit

                Participa la procesul de inchidere de luna/ inventar, in vederea respectarii termenelor de raportare

                Emite rapoarte lunare: ”Invoicing Accuracy”, „Analiza produse returnate”,

                Este responsabil de actualizarea si aplicarea cu acuratete atat intern, cat si extern, a procedurilor specifice activitatii pe care o desfasoara

                Implementarea discounturilor off invoice in ERP Dymanics

                Responsabil/a de verificarile specifice la inchiderea de luna/inventar

                Realizeaza managementul stocurilor (orice miscare de marfa) si verifica documentele legate de stocuri

                Verifica si monitorizeaza continu stocurile din depozit

                Raporteaza diferentele de inventar superiorului direct

  •     Emitere si gestionare coduri UIT


Candidate Profile:

·      Persoana foarte bine organizata si comunicativa;

·      Abilitati analitice: lucru cu cifre sau numere, date numerice, fisere de date;

·      Lucru în echipă, calm\a, cu interes pentru detalii, pentru a gestionarea corecta a datelor;

·      Excel – Nivel Avansat din O365;

·      Cel putin 1 an experienta Dynamics365BC sau alt ERP;

·      Lucrul in conditii de stress si presiune a timpului;

·      Sa poată asigura respectarea termenelor și priorităților de livrare;

·      Cunostinte de managementul stocului;

·      Limba engleză, comunicare scrisă și orală – nivel mediu;

·      Experiența anterioară în logistică, relații cu clienții, achiziții sunt un avantaj;


Adecco Romania

Adecco Romania

211 anunțuri active

3.91

185 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Otopeni