Client Description:
Adecco Permanent Placement recrutează pentru clientul său, o editură de top din România, un rol de PR Coordinator.
Responsibilities:
- Coordonarea, crearea si gestionarea, împreună cu echipa, a campaniilor online si offline de marketing si PR;
- Coordonarea activităților de promovare a brandului Corint si al imprinturilor editurii; dezvoltarea de strategii care să mențină și să îmbunătățească identitatea mărcii noastre, asigurând coerență pe toate canalele de comunicare. Stabilirea și menținerea unui mod de comunicare (ton of voice) similar pe toate rețelele de socializare, și nu numai.
- Stabilește obiectivele pentru fiecare membru al echipei si monitorizează atingerea acestora. Verifică planurile de promovare din punct de vedere al consistentei activităților si timingului, identifică platformele cele mai potrivite pentru promovarea titlurilor din campanii, ținând cont de faptul ca planurile vor trebuie sa acopere toate canalele de comunicare online si offline.
- Crearea și gestionarea de campanii promoționale și de publicitate pe diferite canale media (online, print, radio-TV, influenceri) și în outdoor, pentru creșterea vizibilității titlurilor editurii noastre și pentru a stimula implicarea clienților finali.
- Planificarea și organizarea evenimente promoționale, inclusiv lansări de produse, târguri de carte și alte evenimente de marketing B2B și B2C.
- Asigură prezența în grupuri de discuții tematice pe toate rețelele de socializare.
- Inițiază și menține comunicarea cu toți influencerii, trensetterii, liderii de opinie etc din domeniu.
- Monitorizarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing și PR, gestionarea eficientă a bugetelor de marketing și publicitate pentru a maximiza ROI și pentru a atinge obiectivele.
- Efectuarea de cercetări privind concurenții și tendințele pieței; culegerea de informații din piața pentru a înțelege în profunzime așteptările consumatorilor, pentru a dezvolta inițiative de marketing în consecință și pentru a identifica oportunitățile de creștere și inovare.
- Prezintă periodic cifre statistice comprehensive despre audiența din social media, afinități, demografice
- Anticipează posibile probleme cum ar fi crizele de imagine, trendurile descrescătoare de piață, intrarea unor concurenți noi pe piață.
- Rezolvă probleme de PR cum ar fi: articole negative pe bloguri sau în presă, review-uri negative, articole sau mențiuni defăimătoare pe rețelele de socializare ori în mass-media.
- Inițiază și menține relații profesionale apropiate cu influencerii, trendsetterii, liderii de opinie, administratorii de grupuri și forumuri de specialitate din domeniu.
- Se informează și cunoaște în permanență, cu mare precizie, posibilitățile de rezolvare a problemelor care țin de incidente de securitate Google / Facebook / TikTok / Instagram.
- Coordonează, sfătuiește și monitorizează activitatea colaboratorilor creatori de content pe rețelele de socializare a companiei.
- Se informează în permanență, cunoaște și respectă întocmai regulile de Copyright Online.
- Caută în permanență soluții de procurare/generare de conținut de calitate în online, la prețuri rezonabile.
- Asigură un mediu propice nu doar funcționării corecte a comunicării online dar și stimulării celorlalți colegi, parteneri, clienți, colaboratori la susținerea brandului companiei.
- Colaborează cu creatori și designeri interni și externi de conținut, pentru a dezvolta materiale publicitare convingătoare, inclusiv videoclipuri, elemente grafice și materiale publicitare.
- Se preocupă permanent de extinderea portofoliului actual de parteneri media si inluenceri din domeniu, pentru a maximiza impactul activităților de promovare a titlurilor editate de grupul nostru editorial.
- Monitorizează și analizează performanța campaniilor de publicitate și oferă recomandări pentru optimizarea acestora.
Candidate Profile:
- 5+ ani de experiență dovedită în PR și/sau Marketing
- Minim 3 ani experiență de lucru dovedită ca manager de departament PR sau rol similar
- Automotivat și încrezător
- Foarte organizat și sârguincios
- Abilități interpersonale și organizaționale excepționale
- Abilități de comunicare excepționale și capacitatea de a relaționa cu colegii sau cu partenerii mass-media
- Cunoștințe excelente despre strategii de PR, managementul mărcii și strategii media
- Bun organizator, abilități de coordonare și planificare de evenimente și de interacțiune cu parteneri din domenii variate.
- Creativitate puternică și capacitatea de a gândi outside the box pentru a crea conținut promoțional captivant.
- Experiență în crearea și gestionarea materialelor media
- Experiență in comunicare strategică
- Licență în Relații Publice, Comunicare, Marketing, Jurnalism sau domenii conexe
- Abilitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan
- Abilitatea de a lucra independent și colaborativ într-un mediu cu ritm de acțiune și dezvoltare rapide.
- Fluenta în exprimarea în limba română, engleză și/ sau altă limbă de circulație internațională, atât în scris, cât și oral.
- Pasiunea pentru lectură și o înțelegere profundă a industriei editoriale vor fi considerate un plus.