Client Description:
Adecco Permannet Placement cauta pentru clientul sau din domeniul bancar, un RELATIONSHIP MANAGER IMM, care sa promoveze produsele si serviciil financiar bancare ale grupului destinate segmentului IMM, consultanta si service/ asistenta oferite clientilor in cadrul Office-ului si in afara acestuia.
Responsibilities:
- Promovarea produselor si servicilor destinate segmentului IMM;
- Indeplineste obiectivele de afaceri agreate pentru segmentul IMM; disponibilitate de a lucra cu obiective de vanzari intr-un mediu competitiv;
- Initiaza, mentine si dezvolta relatia cu companiile din segmentul IMM, promovand toate tipurile de produse;
- Ofera consultanta si suport vanzare si post-vanzare clientilor in vederea dezvoltari unei relati pe termen lung cu acestia si atingerea unui grad de satisfactie crescut;
- Identifica corect si complet si verifica datele persoanelor fizice si juridice in conformitate cu procedurile emise, atat in cadrul procesului de deschidere relatie, cat si actualizare de date;
- Colecteaza informatii relevante cu privire la identitatea clientului, precum si la ocupatie, domeniul ocupatiei, nume angajator, sursa fondurilor, susa averii, dupa caz etc dupa cum acestea sunt indicate ca find obligatorii in sistem;
- Participa la implementarea strategiei Office-ului si contribuie la realizarea target-ului stabilit de Office Manager, atat pe indicatori cantitativi (nr. de clienti, nr. de produse etc.), cat si pe indicatori calitativi (delicventa, inactivitate portofoliu etc.);
- Urmareste respectarea indicilor de calitate a portofoliului si initiaza masuri de crestere a acestora;
- Se informeaza continuu despre piata serviciilor financiar-bancare si despre produsele/ serviciile din portofoliu.
Candidate Profile:
· Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara in sistemul bancar;
· Studii superioare, preferabil in domeniul economic;
· Cunostinte de analiza financiara si intelegerea principiilor financiar ale activitatii unei companii;
· Cunoasterea pietei financiar bancare, legislatie, oportunitati, tendinte;
· Abilitatea de a construi si mentine relatii solide cu clientii, orientare catre client, abilitati de comunicare verbala si scrisa;
· Abilitati de organizare, usurinta in rezolvarea problemelor si integritate;
· Limbi straine:engleza – minim nivel B2;
· Negociere, Organizare, Medierea conflictelor, bune abilitati de comunicare.
Beneficii
- Salariu fix;
- Comisioane lunare;
- Plus alte beneficii dupa primele 3 luni de activitate.