- DomainBack office
- AvailabilityFull-time
- ExperienceMid Level
- Type of contractNedeterminat
- LocationBucuresti
- SalaryTo be determined
Responsabilul Clientela Corporatii are rolul de a administra portofoliului de clienti corporatisti prin mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii existenti si prin atragerea de noi clienti; oferirea de consultanta de specialitate in domeniul financiar – bancar; negocierea si structurarea tranzactiilor de creditare; vanzarea produselor non-risk destinate clientilor corporatisti.
Profilul tau:
· Minim 2 ani experienta bancara pe zona de vanzari catre PJ – preferabil
· Cunostinte despre produsele creditare corporatiste, cash management, trezorerie, finantarea proiectelor, finantari structurate, retail, leasing
· Cunostinte despre normele BNR, principii Basel II (? nu cred ca ajuta), politica GAMS
· Cunostinte despre procesele de deschidere de conturi, fluxurile zilnice, de aprobare a creditelor, etc
· Cunostinte despre tendintele pietei, concurenta, mediul de business, specific industrii, evolutii macroeconomice
· Limba engleza – nivel avansat
· Abilitati de relationare, negociere si prezentare
· Dinamic, Spirit comercial, abiiitatea de prospectare
· Capacitate de adaptare usoara la schimbari, adaptabilitate
Ce vei face:
· Identifica potentialul de afaceri si armonizeaza obiectivele de afaceri in acord cu indicatorii de buget stabiliti si strategia bancii
· Este informat in permanenta cu privire la principalele evolutii din piata locala si internationala
· Cunoaste produsele, normele, procedurile si politicile bancii
· Coordoneaza modalitatile de abordare in dezvoltarea afacerilor pe client/ grup de clienti /sector de activitate implicand, dupa caz, si alte departamente din cadrul bancii sau entitati din Grupul Raiffeisen;
· Initiaza si coordoneaza relatia cu firme corporatiste
· Mentine relatia cu clientii existenti si se asigura de buna lor deservire, oferind toata gama de produse a bancii, functie de nevoile specifice ale clientilor
· Aplicarea permanenta a normelor si principiilor de cunoasterea a clientelei
- Colaborare
- Responsibilitate
- Invatare
- Proactivitate
- Diversitate
- Tichete de masa
- Al 13-lea salariu
- Munca de acasa
- Pensie privata
- Asigurare de sanatate