Responsabil Clientela Consumatori - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Responsabil Clientela Consumatori

Publicat 12.09.2024 | Expiră 04.01.2025

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined


Responsabilul Clientela Corporatii are rolul de a administra portofoliului de clienti corporatisti prin mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii existenti si prin atragerea de noi clienti; oferirea de consultanta de specialitate in domeniul financiar – bancar; negocierea si structurarea tranzactiilor de creditare; vanzarea produselor non-risk destinate clientilor corporatisti.


Profilul tau:


· Minim 2 ani experienta bancara pe zona de vanzari catre PJ – preferabil

· Cunostinte despre produsele creditare corporatiste, cash management, trezorerie, finantarea proiectelor, finantari structurate, retail, leasing

· Cunostinte despre normele BNR, principii Basel II (? nu cred ca ajuta), politica GAMS

· Cunostinte despre procesele de deschidere de conturi, fluxurile zilnice, de aprobare a creditelor, etc

· Cunostinte despre tendintele pietei, concurenta, mediul de business, specific industrii, evolutii macroeconomice

· Limba engleza – nivel avansat

· Abilitati de relationare, negociere si prezentare

· Dinamic, Spirit comercial, abiiitatea de prospectare

· Capacitate de adaptare usoara la schimbari, adaptabilitate


Ce vei face:


· Identifica potentialul de afaceri si armonizeaza obiectivele de afaceri in acord cu indicatorii de buget stabiliti si strategia bancii

· Este informat in permanenta cu privire la principalele evolutii din piata locala si internationala

· Cunoaste produsele, normele, procedurile si politicile bancii 

· Coordoneaza modalitatile de abordare in dezvoltarea afacerilor pe client/ grup de clienti /sector de activitate implicand, dupa caz, si alte departamente din cadrul bancii sau entitati din Grupul Raiffeisen;

· Initiaza si coordoneaza relatia cu firme corporatiste

· Mentine relatia cu clientii existenti si se asigura de buna lor deservire, oferind toata gama de produse a bancii, functie de nevoile specifice ale clientilor

· Aplicarea permanenta a normelor si principiilor de cunoasterea a clientelei




Values
  • Colaborare
  • Responsibilitate
  • Invatare
  • Proactivitate
  • Diversitate
Perks
  • Tichete de masa
  • Al 13-lea salariu
  • Munca de acasa
  • Pensie privata
  • Asigurare de sanatate
Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

85 anunțuri active

3.62

662 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti