Responsabil Clientela Investment Banking - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Responsabil Clientela Investment Banking

Publicat 30.10.2024 | Expiră 08.01.2025

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined

Responsabilitati cheie:


Sprijina Managerul de departament, impreuna cu ceilalti Responsabili Clientela, in toate activitățile și operațiunile zilnice necesare din cadrul Departament Investment Banking;

Contribuie la dezvoltarea ideilor noi de proiecte de piata de capital sau M&A;

Redacteaza propuneri catreclienti externi, impreuna cu Managerul de Departament;

Executa in mod autonom proiectele active ale Departamentului Investment Banking la cele mai inalte standarde etice si profesionale, de la debutul pana la finalul acestora si impreuna cu/sub coordonarea Managerului de Departament;

Redacteaza si livreaza materiale de vânzare și marketing de cea mai buna calitate clientilor departamentului, acumulează informații din piață și colaboreaza intr-un mod constructiv si eficient cu alti Responsabili Clientela din alte departamente/divizii ale bancii (de ex. Corporații, Asset Management, FWR, Conformitate, Juridic, Resurese Umane, etc.);

Stabilește, dezvoltă și întreține relații profesionale cu instituții externe/autoritati publice (de ex. BNR, ASF, BVB, DC, CC) si cu consultanti externi (de ex. case de avocatura evaluatori, experti tehnici, firme de contabilitate/audit/consultanta, etc.);

Sprijina Managerul Departament in eforturile de cross- selling de capabilități și servicii (de ex. ECM, DCM și M&A) ale Departamentului de Investment Banking din România în strânsă colaborare cu birourile din rețeaua regionala a Grupului RBI;

Implicat in procesele de derulare aprobare a tranzacțiilor de tip M&A

Sustine si se consulta cu Manager Departament Investment Banking in aspecte privind executia proiectelor, inclusiv in procesul de recrutare, selectie, instruire, ghidare si examinare a noilor angajati/existenți ai departamentului;


Experiente anterioare cheie/ criticenecesare pentru indeplinirea jobului:


Minim 3-5 ani de experiență relevantă sau similara în investment banking, private equity, finante corporative contabilitate si consultanta financiara/management;

Limba engleză - cunoaștere/utilizare - avansat;

Limbile germană și/sau franceză, cunoaștere/utilizare competentă – optional.


Studii si certificari necesare:


Diplomă de licență (studii economice contabile, business sau finante);

MBA sau diplomă de master – optional;

Certificări relevante pentru industrie (de ex. CFA, CPA, ACCA, etc.) - opțional


Cunostinte si traininguri necesare:


Cunostintesolide de analizasi modelarefinanciara, contabilitatesievaluare;

Buna cunoaștere a piețelor de capital si a procesului de M&A;

Familiaritate și o bună înțelegere a diverselor implicații și a aspectelor contabile, finanțe corporative, evaluare

resurse umane, fiscale și legale aferente tranzacțiilor;

Confortabil în a face parte din echipe de tranzacții inter-funcționale și transfrontaliere;

Experiență în originarea, structurarea derularea si negocierea tranzacțiilor roadshow, prezentări cu echipa de management și cu investitori și ceilalti pasi importanti ai tranzactiilor de ECM, DCM și M&A;

Excelente abilități de comunicare si de prezentare orală și scrisă ;

Gandire organizata si analitca;

Utilizator independent de software și IT (de ex. MS Office Suite, Bloomberg, S&P Capital IQ, Mergermarket, etc) 


Values
  • Colaborare
  • Responsibilitate
  • Invatare
  • Proactivitate
  • Diversitate
Perks
  • Tichete de masa
  • Al 13-lea salariu
  • Munca de acasa
  • Pensie privata
  • Asigurare de sanatate
Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

80 anunțuri active

3.63

667 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti