Responsabil Clientela Tehnologie si Servicii - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Responsabil Clientela Tehnologie si Servicii

Publicat 06.12.2024 | Expiră 04.03.2025

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined

Responsabilitati cheie:


• Identifică potențialul de afaceri și armonizează obiectivele de afaceri în conformitate cu indicatorii bugetari stabiliți și strategia băncii;

• Interacțiuni frecvente cu clienții pentru aprofundarea relațiilor; răspunde proactiv, descoperă și anticipează nevoile viitoare, obstacolele sau riscurile și așteptările;

Servește ca punct de contact al clienților și este responsabil pentru gestionarea departamentelor interne pentru a aborda orice problemă de servisare a clientilor;

• Coordonează modalitățile de abordare în dezvoltarea afacerilor pe client/grup de clienți/sector de activitate care implică, după caz, alte departamente din cadrul băncii sau entități din cadrul Grupului Raiffeisen;

• Propune soluții clienților în construirea și consolidarea unui portofoliu eficient;

• Identifică oportunități de vânzare încrucișată pentru a aprofunda și crește cota portofoliului existent;

• Maximizează experiența clienților prin partajarea proactivă a noutatilor si tendintelor pietei;

• Stimulează inovația în soluțiile furnizate clienților externi.



Cerinte:


• Experienta de minim 3 ani legata de produse, servicii bancare și de investiții, experiență în furnizarea de consultanță și soluții bancare și financiare solide clienților;

• Cunoștințe dovedite despre produse de creditare, cash management, trezorerie, finanțare de proiecte, finanțare structurată, retail, leasing;

• Cunoștințe generale despre regulile BNR și legislația specifică sistemului bancar;

• Cunoștințe despre procesele de deschidere a conturilor, fluxurile zilnice, aprobarea creditelor;

• Cunoașterea tendințelor pieței, a concurenței, a mediului de afaceri, a industriilor specifice, a evoluțiilor macroeconomice;

• Limba engleză – nivelul avansat este obligatoriu;

• Abilități puternice de negociere și prezentare;

• Nivel ridicat de energie, entuziasm și motivație;

• Capacitatea de a se adapta cu ușurință la schimbări și provocări, capacitatea de a gestiona situațiile de criză și de a adapta rapid prioritățile pe baza celor mai recente informații din piata;

• O abordare proactivă în căutarea modalităților de consolidare a relației de afaceri cu clienții, oferirea unei experiențe simple, sigure și continue clienților;

• Demonstrează capacitatea de a coordona tranzacțiile și de a gestiona eficient procesul de inițiere a creditelor, de a colecta și menține documentația de credit și de a monitoriza conturile;

• Pasiune pentru crearea de noi oportunități de afaceri cu clienții existenți, capabil să demonstreze abordări inovatoare pentru a satisface nevoile clienților;


Values
  • Colaborare
  • Responsibilitate
  • Invatare
  • Proactivitate
  • Diversitate
Perks
  • Tichete de masa
  • Al 13-lea salariu
  • Munca de acasa
  • Pensie privata
  • Asigurare de sanatate
Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

77 anunțuri active

3.64

689 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti