Ce vei face:
• Identifică potențialul de afaceri și armonizează obiectivele de afaceri înconformitate cu indicatorii bugetari stabiliți și strategia băncii;
• Interacțiuni frecvente cu clienții pentru aprofundarea relațiilor; răspunde proactiv, descoperă și anticipează nevoile viitoare, obstacolele sau riscurile și așteptările;
• Servește ca punct de contact al clienților șieste responsabil pentru gestionarea departamentelor interne pentru a aborda orice problemă de servisare a clientilor;
• Coordonează modalitățile de abordare în dezvoltarea afacerilor pe client/grup de clienți/sector de activitate care implică, după caz, alte departamente din cadrul băncii sau entități din cadrul Grupului Raiffeisen;
• Propune soluții clienților în construirea și consolidarea unui portofoliu eficient;
• Identifică oportunități de vânzare încrucișată pentru a aprofunda și crește cota portofoliului existent;
• Maximizează experiența clienților prin partajarea proactivă a noutatilor si tendintelor pietei;
• Stimulează inovația în soluțiile furnizate clienților externi.
Cerinte:
• Experienta de minim 3 ani legata de produse, servicii bancare și de investiții, experiență înfurnizarea de consultanță și soluții bancare și financiare solide clienților;
• Cunoștințe dovedite despre produse de creditare, cash management, trezorerie, finanțare de proiecte, finanțare structurată, retail, leasing;
• Cunoștințe generale despre regulile BNR și legislația specifică sistemului bancar;
• Cunoștințe despre procesele de deschidere a conturilor, fluxurile zilnice, aprobarea creditelor;
• Cunoașterea tendințelor pieței, a concurenței, a mediului de afaceri, a industriilor specifice, a evoluțiilor macro economice;
• Limba engleză – nivelul avansat este obligatoriu;