Suntem în căutarea unui Responsabil HR pentru o companie ce activează în industria frumuseții. Este un multibrand ce pune la dispoziție o gama variată de produse profesionale de manichiura și pedichiura, produse de îngrijire si tratament, alături de instrumente calitative pentru profesionisti din domeniu.
Dacă ești o persoana motivata și pasionată de domeniul resurselor umane, asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa îți oferim oportunitatea de a te dezvolta profesional în cadrul companiei partenerului nostru.
Responsabilitati:
- Politici si proceduri HR – elaborarea, implementarea si monitorizarea acestora
- HR Admin – supervizarea procesului de intocmire si modificare a documentelor angajatilor; întocmirea unei proceduri; asigurarea ca totul este in linie cu legislația in vigoare.
- Salarizare –coordonarea activitativitati de salarizare alaturi de financiar: verifica statele salariale, bonusuri acordate. Analiza diferentele dintre luna curenta si luna precedenta,etc
- Onboarding – Elaborarea si implementarea procesului de onboarding si integrare a noilor angajati in companie
- Performance Management – a supervizare proces existent de Evaluare a Performantei din cadrul companiei
- Beneficii – elaborarea si implementarea politicii de compensații si beneficii acordate angajaților.
- Planuri de retentie ale angajatilor – propunerea si implementarea unor măsuri (financiare si non-financiare care sa preintampine părăsirea companiei).
- Recrutare si selectie –gestionarea end-to -end a procesului de recrutare
- Sustinerea de exit interview-urilor si analizarea lunara a motivelor plecarii angajatilor.
- Propunerea de măsuri adecvate care sa ducă la scaderea fluctuatiei de personal.
- Implementare ERP HR – participarea si asigurarea suportului pentru implementarea acestuia.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate, de preferat în domeniu resurselor umane.
- Minim 3+ ani experiența într-un rol similar.
- Bune abilitati de comunicare, organizare, spirit de observatie, atenție la detalii și flexibilitate;
- Competente si bune abilități de organizare;
- Atitudine pozitiva, autodeterminare, spirit de echipa;
- Punctualitate si rigurozitate in îndeplinirea sarcinilor de serviciu.
- Bună cunoaștere a legislației muncii.
- Bune abilități de management al oamenilor.
- Cunoștințe excelente ale pachetului Microsoft Office.