Care sunt responsabilitățile postului?
- Vei planifica și coordona proiectele implementate de echipele interne și colaboratori, asigurând alinierea cu obiecivul trasat de Product Owner și business stakeholderi;
- Vei facilita toate ceremoniile Scrum pentru echipele desemnate, vei antrena membrii echipei în metodologia Agile/ Scrum; vei asigura respectarea standardelor de calitate impuse pentru livrabilele agreate la sfârșitul fiecărui spint;
- Vei monitoriza calendarul proiectului în raport cu obiectivele propuse, vei rezolva problemelor care apar pe parcursul proiectului și vei gestiona solicitările noi;
- Vei asigura o comunicare eficientă cu partenerii din cadrul proiectelor;
- Vei ajuta echipa să implementeze modificările în mod eficient;
- Vei monitoriza indicatori și vei pregăti rapoarte periodice;
- Vei gestiona bugetul proiectelor sau echipelor aflate în directă responsabilitate;
- Vei asigura respectarea termenelor de actualizare a informațiilor referitoare la proiecte în sistemele de monitorizare și planificare a acestora (Demand Management, Kanban, etc);
- Vei face propuneri de îmbunătățiri cu scopul eficientizării activității;
- Vei evalua și comunica impactul proiectelor managementului, vei identifica și adresa riscurile asociate.
Ce așteptăm de la tine?
- Să ai studii superioare finalizate în domeniul IT;
- Să ai experiență profesională de minim 2 ani pe un rol similar;
- Să ai abilități de planificare și prioritizare;
- Să ai abilități analitice, cu orientare spre rezultate;
- Să ai bune abilități de comunicare și relaționare;
- Să ai capacitatea de a respectă termenele agreate;
- Să ai abilități decizionale;
- Să ai o atitudine proactivă;
- Să ai abilitatea de a instrui și coordona echipe de proiect;
- Să ai capacitatea de a livra proiectele la calitatea corespunzătoare;
- Să ai cunoștințe avansate despre metodologia Agile/ Scrum.
Ce îți oferim?
- Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi;
- Oportunitatea de a-ți crește cariera, de a te dezvolta și de a promova alături de o echipă de profesioniști;
- Mod de lucru hibrid și program de lucru flexibil;
- Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training de specialitate, soft skills, management, access la platforma e-learning și Bookster;
- Pachet salarial format din salariu fix competitiv, bonusuri pentru recunoașterea performanței și portofoliu diversificat de beneficii;
- Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei;
- Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei;
- Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale.