Client Description:
Companie productie constructii.
Responsibilities:
- Consiliaza executivul in legatura cu subiecte referitoare la protectia muncii / sanatatii / mediului / impotriva incendiilor si monitorizeaza implementarea masurilor corespunzatoare; asigura respectarea acestora;
- Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza activitatea serviciului intern de Securitate si Sanatate in Munca, in conformitate cu legislatia aplicabila;
- Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza activitatea serviciului pentru Situatii de Urgenta/ PSI, in conformitate cu legislatia aplicabila;
- Asigura instruirea noilor angajati in cadrul etapei introductiv generale de securitate si sanatate in munca;
- Asigura identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;
- Colaboreaza cu Serviciul Extern SSM-SU;
- Coordoneaza toate acțiunile de prevenire si limitare a raspandirii epidemiilor si asigura implementarea masurilor specifice; Elaboreaza Raportul privind ancheta interna.
- Reprezinta societatea in relatia cu institutiile de control.
Candidate Profile:
- Studii superioare finalizate;
- Minimin 2 ani experienta profesionala intr-un rol similar;
- Curs - Evaluator risc si auditor in domeniul securitatii si sanatatii in munca - constituie un avantaj
- Curs SSM si Cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa.