Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Specialist Administrare Documente Suport Arhiva - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Specialist Administrare Documente Suport Arhiva

Publicat 07.02.2025 | Expiră 05.03.2025

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined

Job Title: Specialist Administrare Documente

Căutăm un Specialist Administrare Documente dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre de Administrare și Procesare Documente. În această poziție, veți analiza și soluționa solicitările partenerilor interni de business, asigurând suport de nivel 2 și furnizând răspunsuri la standarde înalte de calitate, operativitate și eficiență.

Responsabilități principale:

1.Analiza și soluționarea solicitărilor partenerilor interni și instituțiilor statului privind documente, clienți, conturi și produse.

2.Gestionarea solicitărilor primite prin portalul electronic ANAF și furnizarea răspunsurilor conform protocolului stabilit.

3.Investigarea și răspunsul la solicitările legate de clienții preluați de la Citi Bank.

4.Utilizarea aplicațiilor ARKSYS, CITRIX și colaborarea cu Euronet sau UPC pentru generarea rapoartelor privind tranzacțiile cu carduri.

5.Generarea rapoartelor și extrasele de cont, analizarea informațiilor și furnizarea concluziilor.

6.Identificarea documentelor justificative și furnizarea răspunsurilor complete la solicitările diverselor departamente.

7.Monitorizarea statusului răspunsurilor primite de la furnizorul extern de arhivă fizică.

8.Gestionarea documentelor în relația cu furnizorii externi și alte departamente interne.

9.Suport pentru unitățile teritoriale și departamentele din HQ în procesul de arhivare și regăsire a documentelor.

10.Propunerea și implementarea soluțiilor de optimizare și automatizare a activităților.

11.Înregistrarea evenimentelor de documente lipsă în ORCA.

12.Analizarea solicitărilor legate de clienții preluați de la ABL.

Cerințe:

•Cunoștințe solide de PC: OpenOffice, Microsoft Office.

•Studii medii sau superioare.

•Abilități excelente de comunicare și relaționare.

•Atitudine proactivă, entuziasm și motivație.

•Atenție la detalii și competențe digitale sporite

Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

103 anunțuri active

3.64

709 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti