Client Description:
Adecco Permanent Placement cauta un Specialist E-Procurement pentru unul dintre clienții săi care oferă o gamă largă de produse și servicii, în special în domeniul construcțiilor, al materialelor pentru industrie și pentru auto.
Responsibilities:
Responsabilități:
· Contribuie la conceperea soluțiilor e-Procurement și EDI și acționează ca legătură între dezvoltatorii de software, clienți și echipa noastră de vânzări.
· Oferă suport proactiv echipei de vânzări, furnizând analize, date și informații pentru generarea cataloagelor electronice ce vor fi încărcate pe platformele de achiziții ale clienților, utilizând tehnologii specifice.
· Responsabil pentru pregătirea datelor, atât structurate, cât și nestructurate și interfațarea cu platformele electronice de achiziții ale clienților.
· Crearea și întreținerea interfețelor OCI și a conexiunilor EDI.
· Automatizați crearea de cataloage electronice structurate (BMEcat, .xml, etc.)
· Întreținerea și gestionarea cataloagele electronice pentru clienții noștri.
· Contribuie la dezvoltarea continuă a platformelor noastre de vânzări cât și la identificarea oportunităților de interfațare între acestea și diferitele platforme de achiziții utilizate de clienți.
· Asigura training si suport tehnic în faza de implementare atât pentru echipa noastră de vânzări cât și pentru clienți dacă este necesar.
· Susținerea clienților în digitalizarea și optimizarea procesului lor de achiziție.
Candidate Profile:
Specialistul va avea un rol esential in digitalizarea si optimizarea proceselor de achizitii, prin implementarea si gestionarea solutiilor de eProcurement (aplicatie Speedy Touch). Acest tip de pozitie implica responsabilitati complexe care necesita abilitati tehnice, comerciale si capacitatea de a gestiona schimbarile, mai ales intr-un mediu dinamic, unde poate aparea si rezistenta oamenilor la schimbare.
Colaborarea cu echipa IT este esentiala pentru a asigura sincronizarea corecta a datelor intre diverse sisteme (cunostintele de HTML + PHP – basic).
Responsabilitățile rolului nu sunt limitate la sarcini administrative. Specialistul va gestiona aplicatia, va actualiza si plasa comenzi si va “coordona” activitatile de achizitii. Pe langa acestea, este necesara o buna intelegere a fluxurilor de lucru si a proceselor de business, ceea ce adauga un nivel ridicat de complexitate, in special pentru ca va fi nevoie de o colaborare stransa cu echipele de IT si reprezentantii de vanzari.
Contract: Un proiect pe perioada de 6 luni cu trecere pe contract nedeterminata odata cu finalizarea lor.