Candidatul Ideal
- Proactiv si orientat spre rezultate;
- Bune abilități de comunicare și colaborare;
- Bune abilități de organizare și atenție la detalii;
- ︃︍︄︇︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄Experiență în Resurse Umane – administrare personal, 1- 3 ani;
- Experiență de lucru relevantă cu programe de gestionare HR (CHARISMA HCM prezinta avantaj);
- Eficiență în gestionarea timpului și a obiectivelor;
Descrierea jobului
- Intocmeste contracte individuale de munca, acte aditionale pentru modificari ale contractelor individuale de munca;
- Intocmeste documentele necesare incetarii activitatii ︁︀︂︃︃︈︃︀(decizii si adeverinte de vechime);
- Administreaza dosarele de personal;
- Completeaza in fluxul REVISAL (conform termene legale) modificarile care intervin;
- Emite adeverinte (medic, salariat, venit, coasigurat, stagiu cotizare, necesare indemnizatie concediu crestere copil, somaj);
- Completeaza si transmite fise pentru medicina muncii periodica;
- Intocmeste/pregateste documentele conform procedurii de cercetare disciplinara;
- Pregateste documentele solicitate de catre ITM si se prezinta la controale, pastrand o legatura constanta cu institutia.
- Comanda carduri de tichete de masa/cadou la furnizor;
- Centralizeaza pontajele si verifica acuratetea informatiilor;
- Introduce certificate medicale in softul de salarizare, completeaza certificate medicale necesare la depunerea cererilor de recuperate sume FNUASS;
- Indeplineste si alte sarcini trasate de superiorul ierarhic specifice sferei de activitate conform legislatiei in vigoare si obiectivelor companiei.
Beneficii:
- Salariu motivant in functie de experienta;
- Tichete de masa in sistem electronic;
- Abonament medical clinica privata;
- Decont de transport;
- Zile de concediu in plus in functie de vechime;
- Discount la achitizionarea produselor din portofoliul companiei;
- Abonament la biblioteca Bookster;
- Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere.