Specialist Suport Corporate - BCR
Aplică

Specialist Suport Corporate

Publicat 11.09.2024 | Expiră 26.10.2024
Aplică

Descriere job

Despre echipa noastra

Suntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.
Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.


Cum vei contribui

  • Asiguri suport clientilor corporate (institutii financiare) prin email / telefon privind gestionarea serviciilor si produselelor bancare de tip credit si non-credit detinute de acestia, de la momentul acordarii si pana la inchiderea produsului, asigurand interfata cu clientul si circuitul documentelor aferente;
  • Identifici si analizezi solicitarile clientilor privind produsele si serviciile bancii sau alte solicitari operationale venite din partea acestora si urmaresti rezolvarea lor, impreuna cu entitatile functionale implicate;
  • Asiguri corespondenta si transmiterea instructiunilor formulate de clienti catre entitatile functionale operationale ale bancii;
  • Receptionezi si transmiti spre procesare solicitari din partea clientilor existenti cu privire la produse de credit deja aprobate, precum tranzactii pre-aprobate (de ex., trageri din facilitati), trageri din credite aprobate, scrisori de bonitate, scrisori de intentie;
  • Initiazi/actualizezi informatiile in sistem privind clientii gestionati, aplicand si procedurile referitoare la cunoasterea si calitatea clientelei.

Ce te va ajuta sa ai succes

  • Ai studii superioare;
  • Experienta profesionala in domeniul bancar minim 2 ani in ︈︊︎︇︎︊️︍​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎procesul de consiliere/suport acordat clientilor persoane juridice (IMM / Corporate, institutii financiare) - de preferat;
  • Experienta de lucru cu produsele de retail ale bancii;
  • Esti orientat/a catre client si catre rezultate;
  • Detii bune abilitati de comunicare, relationare si negociere;
  • Dai dovada de entuziasm si esti dispus(a) sa inveti lucruri noi;
  • Stii sa folosesti limba engleza atat conversational, cat si scris la nivel mediu - avansat;
  • Operezi in suita Microsoft Office si in aplicatiile bancare specifice domeniului tau de activitate.

Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim

  • Buget lunar de beneficii flexibile prin platforma Benefit Online;
  • Bonus in functie de performanta;
  • Facilitati bancare, beneficii pentru pensia privata si reduceri la polite de asigurare;
  • Cadouri de sarbatori si ocazii speciale;
  • Servicii medicale private pentru tine si familia ta;
  • Program de lucru hibrid si flexibil;
  • Pana la 27 zile de concediu in functie de experienta profesionala;
  • Extra 7 zile libere/ an, dupa consumarea zilele de concediu;
  • Zi libera pentru ziua ta de nastere;
  • Programe de dezvoltare personala, profesionala, wellbeing si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv;
  • Abonament la Bookster.

Pentru a afla cum prelucreaza BCR datele personale necesare in procesul de recrutare acceseaza https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

 

BCR

BCR

3 anunțuri active

3.83

861 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Hybrid (Focsani)
Limbi străine Engleză