Descoperă viitorul Resurselor Umane din România la Conferința TOP ANGAJATORI Undelucram.ro!

Înscrie-te aici!
13 februarie 2025
Sustainability Officer Squad Lending - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Sustainability Officer Squad Lending

Publicat 30.01.2025 | Expiră 05.03.2025

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceSenior Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined

Scopul funcției:

  1. Definirea criteriilor de segmentare a clienților IMM și identificarea profilului și specificului nevoilor acestora pentru stabilirea (sub)segmentelor țintă.
  2. Contribuirea la elaborarea și implementarea strategiei de business și a ofertei dedicate pentru segmentele de clienți IMM, în vederea îmbunătățirii calității produselor și serviciilor, extinderii și consolidării relațiilor banca-client, creșterii nivelului de satisfacție a clienților țintă și atingerii indicatorilor de performanță financiară și calitativi.

Responsabilități cheie:

  1. Construirea unui centru de expertiză pentru segmentul IMM în ceea ce privește obiectivele de sustenabilitate, prin cunoașterea detaliată a legislației relevante la nivel european și înțelegerea particularităților naționale.
  2. Colectarea, analizarea și interpretarea informațiilor de piață ale clienților IMM, inclusiv analiza competiției, studii de piață, feedback de la clienți, anticiparea tendințelor, evoluțiilor și nevoilor, modificările comportamentului clienților și interacțiunii lor cu serviciile financiare, precum și evoluțiile tehnologice și digitale specifice clienților IMM, în contextul ESG.
  3. Monitorizarea și raportarea performanței produselor și serviciilor oferite clienților IMM, identificarea oportunităților de îmbunătățire și implementarea soluțiilor necesare.
  4. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu partenerii externi și interni pentru a asigura alinierea la obiectivele de sustenabilitate și îndeplinirea cerințelor de reglementare.
  5. Participarea activă la proiecte de inovare și digitalizare care vizează îmbunătățirea experienței clienților IMM și promovarea practicilor sustenabile.
  6. Urmărirea competiției pe subiectul ESG și propunerea de măsuri de contracarare a acțiunilor/activităților acestora.
  7. Contribuirea la elaborarea și implementarea strategiei de business și a ofertei dedicate ESG pentru segmentele de clienți IMM și sub-segmentele interne, în vederea îmbunătățirii calității produselor și serviciilor, extinderii și consolidării relațiilor banca-client, creșterii nivelului de satisfacție a clienților țintă și atingerii indicatorilor de performanță financiară și calitativi.
  8. Menținerea unei interacțiuni strânse cu echipa dedicată subiectului din RBI și din alte subsidiare ale grupului.
  9. Structurarea tranzacțiilor de finanțare specifice și identificarea creditelor care se încadrează sub umbrela ESG.
  10. Design-ul cadrului de raportare pentru creditele calificate ca ESG și urmărirea implementării acestuia prin colaborarea cu zonele relevante din bancă; asigurarea corectitudinii scenariilor de raportare; contribuirea directă la raportările segmentului IMM referitoare la acest subiect.
  11. Interacțiunea cu zonele dedicate din bancă pentru suport în implementarea de programe de garantare cu specific ESG; identificarea de programe în piață care să servească scopului; colaborarea cu ALM pe subiecte legate de sustenabilitate, legat de criteriile impuse de către supranaționale (de exemplu IFC, BERD, BEI) și de către investitorii în obligațiuni verzi.

Experiențe anterioare necesare:

  1. Experiență relevantă în bancă, de preferat pe poziții similare sau strâns legate de specificul postului.
  2. 3-4 ani pentru nivelul de specialist (din care minim 2 pe poziții similare).
  3. 5-6 ani pentru nivelul de senior (din care minim 3-4 pe poziții similare).

Cunoștințe și traininguri necesare:

  1. Foarte bune cunoștințe privind reglementările internaționale relevante ESG și cerințele naționale la nivel de sector de activitate.
  2. Cunoștințe financiare specifice produselor și serviciilor gestionate.
  3. Cunoștințe despre reglementările, procedurile și procesele aferente produselor și serviciilor gestionate din cadrul organizației.



Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

74 anunțuri active

3.64

700 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Senior level (> 5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti