Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să colaborezi cu echipe diverse?
HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Tender Specialist!
Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:
* să ai studii superioare (profil tehnic, medical, juridic)
* să îți placă să știi ce ai de făcut și să iei decizii pentru atingerea rezultatelor
* să nu te plictisești când ai de gestionat multe informații specifice și cifre
* să te preocupe îndeplinirea sarcinilor de lucru, precum și dezvoltarea ta profesională
* să lucrezi cu ușurință în MS Office, SEAP/SICAP (la modul ideal să fi absolvit cursuri de Achiziții Publice/SEAP)
Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:
1/ analizezi zilnic site-ul SEAP/SICAP; întocmești rapoarte zilnice ce conțin toate licitațiile de echipamente medicale, aferente zilei respective
2/ întocmești partea de eligibilitate a dosarului de licitație (formulare-tip ale procedurilor de Achiziții Publice, acorduri de subcontractare etc.) și completezi declarațiile
3/ construiești dosarul de eligibilitate d.p.d.v. ISO și ANMDM (te ocupi de reînnoirea avizelor și certificărilor companiei și verifici eligibilitatea companiilor subcontractoare; adaugi subcontractorii la lista de companii eligibile)
4/ obții toate documentele de eligibilitate (necesare în cadrul licitațiilor) de la companiile subcontractante (marcă CE, declarații de conformitate, declarații pe proprie răspundere, manuale echipamente, broșuri actualizate, alte declarații-tip etc.)
5/ verifici toate documentele non-tehnice ce se depun în cadrul licitațiilor (acord de asociere, acorduri de subcontractare, declarații, avize, autorizații)
6/ întocmești documentele de livrare a echipamentelor proiectului: procese-verbale de livrare, instalare, punere în funcțiune, procese-verbale de instruire personal, certificate de garanție (anexele justificative și tehnice vor fi întocmite cu sprijinul echipei tehnice)
Compania își desfășoară activitatea la sediul situat în zona Piața Domenii, programul de lucru este Luni-Vineri, între 9-18. De asemenea, oferă un pachet salarial competitiv, conceput să recompenseze performanța, ale cărui detalii vor fi prezentate în cadrul interviului.
Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email contact@hrdesignconsulting.ro pentru a intra în procesul de selecție.
Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/