Ne bucurăm să anunțăm că eforturile noastre constante de a crea un mediu de lucru de calitate, centrat pe angajați și care sprijină dezvoltarea lor, au fost recunoscute la un nivel înalt în cadrul competiției Employer Branding Awards, unde am obținut două premii de prestigiu:
Distincția GOLD la categoria Best Benefits Strategy pentru beneficiul “Salariu în avans” și Distincția GOLD pentru Best Internal Communication Strategy, care a premiat strategia noastră de comunicare internă Birdy By Auchan.
Gala Employer Branding Awards este o competiție în cadrul căreia sunt recunoscute proiectele, campaniile și persoanele care au contribuit la dezvoltarea brandului de angajator în companiile de pe piața locală, premiind cei mai creativi și dedicați profesioniști din resurse umane și comunicare în domeniul employer branding din România.
Prima distincție, Recunoașterea GOLD la categoria Best Benefits Strategy, primită pentru beneficiile acordate angajaților Auchan, cu focus pe beneficiul "salariu în avans", proiect lansat în 2023 în colaborare cu BCR.Salariul în avans este prima soluție digitală de acest fel din România, ca beneficiu pentru toți cei peste 7.000 de angajați din compania noastră. Această funcționalitate le permite angajaților Auchan să aibă acces imediat la cel mult 50% din salariul aferent zilelor deja lucrate, ori de câte ori au nevoie, indiferent că-și încasează sau nu salariul la BCR.Prin dezvoltările care au fost făcute în aplicația George, dar și în sistemul nostru de salarizare, banii de avans ajung în contul BCR al angajatului instant, la orice oră din zi și din noapte. De asemenea, faptul că acest beneficiu este la îndemâna tuturor angajaților, și nu numai al celor care încasează salariul la BCR, este un plus pentru noi toți. Acest demers a completat gama de beneficii, foarte competitivă, pe care o oferim angajaților noștri.
Cea de-a doua recunoaștere, GOLD pentru Best Internal Communication Strategy, a fost obținută datorită strategiei noastre de comunicare internă, BIRDY by Auchan, menită să ne ajute să devenim o COMPANIE ÎN REȚEA, unde toți angajații sunt conectați și mereu la curent cu ce se întâmplă în cadrul echipelor noastre!
Utilizăm o varietate de canale de comunicare internă care combină experiențele fizice și digitale pentru a facilita comunicarea bidirecțională și pentru a încuraja schimbul de idei și sugestii de îmbunătățire, promovând o cultură a inovării.
Strategia noastră de Employer Branding și Comunicare Internă Auchan România are o serie de obiective clare:
Facilitarea înțelegerii misiunii, viziunii noastre “Mâncăm mai sănătos, trăim mai bine, protejând planeta” precum și a planurilor strategice ale organizației de către toți colaboratorii Auchan.
Ascultarea și implicarea echipelor prin diverse mecanisme precum: Proiectul Uman Auchan: “ Te bucuri de viata”, Barometrul de angajament și satisfacție realizat anual împreună cu IPSOS.
Angajamentul echipelor. Colegii noștri sunt “Ambasadori ai Mărcii Auchan prin acțiunile de zi cu zi”.
Prin conținutul creat sub această umbrelă, prin proiecte precum „Meseria mea”, „Auchan Moments” și „Auchan StarTalents”, promovăm exemple de atitudine, comportament, profesionalism și calitate umană, care pot inspira orice angajat sau potențial angajat Auchan. Recunoaștem și celebrăm reușitele, crescând astfel satisfacția și loialitatea și conectând permanent acțiunile de comunicare cu Proiectul Uman Auchan „Te bucuri de viață” unde peste 7.000 de colegi au declarat că pentru a se simți împliniți au nevoie de Apreciere, Respect și Susținere.
Acompanierea echipelor și susținerea managementul schimbării prin “Auchan Refresh”.
Meseriile din retail se transformă, iar noi trebuie să ne asigurăm că avem capacitatea să asimilăm și să integrăm toate transformările. Comunicarea internă a programului “Auchan Refresh” contribuie la buna gestionare a schimbărilor organizaționale prin informarea și pregătirea angajaților pentru perioadele de tranziție. Conceptul de comunicare Auchan Refresh (premiat la Employer Branding Awards 2023) a fost creat pentru a gestiona corect și transparent schimbările care apar în companie. În plus, prin platforma Birdy, comunitățile Birdy și alte canale destinate comunicării interne oferim tuturor angajaților un spațiu în care să-și exprime îngrijorările și să ofere feedback în perioadele de schimbare.
Comunicarea subiectelor de importanță majoră precum conformitate și siguranță prin proiectul cu recurență anuală “Compliance Week” prin care ne asigurăm că angajații cunosc și înțeleg cerințele de conformitate, protocoalele de siguranță și politicile companiei.