Rezultatele noastre financiare - Trimestru 1 | 2022: Performanță ridicată, cu vânzări în creștere cu 13.9%
23 mai 2022: Brico Dépôt România, parte a Grupului Kingfisher plc, compania internațională care operează în domeniul îmbunătățirii locuințelor în opt țări din Europa, anunță vânzările înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal.
Rezultate Brico Dépôt România
Vânzările în termeni comparabili au crescut în primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, respectiv cu 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019. Creșterea demonstrează o cerere puternică din partea clienților pentru majoritatea categoriilor de produse, în ciuda impactului restricțiilor comerciale legate de COVID, eliminate în luna martie a acestui an.
“Rezultatele reflectă eforturile din ultimii ani și orientarea către client. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, atât în magazinele fizice cât și în online, continuând, de asemenea, proiectele de transformare în procesele noastre interne, dar și cele pentru accelerarea digitalizării. De exemplu, astăzi putem ajunge oriunde în țară prin intermediul platformei noastre de comenzi online și a livrărilor prin curier. De asemenea, putem fi un partener în maximizarea puterii de cumpărare a clienților prin mărcile noastre proprii care au o calitate excelentă la un preț foarte avantajos, prin produsele sustenabile, care înglobează tehnologie cu ajutorul căreia clienții pot face economii semnificative de energie și apă, sau prin programe de finanțare în rate, fără dobândă.” − Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.
România este a doua țară din Grup, după Polonia, care înregistrează creșteri semnificative față de 2021, rezultatele Brico Dépôt situându-se, în continuare, pe un trend pozitiv.
Brico Dépôt semnează Carta Diversității
București, 19 mai 2022
Brico Dépôt semnează Carta Diversității, luându-și astfel un angajament public de a promova și implementa practici în spiritul valorilor companiei, care susțin diversitatea, egalitatea de șanse și incluziunea. Aderarea la această inițiativă reprezintă o reafirmare a misiunii interne de a menține și încuraja un mediu organizațional sănătos, care are la bază principii precum respectul reciproc, echitatea și valorizarea diferențelor individuale.
“Cultura noastră organizațională promovează echitatea, diversitatea și incluziunea, iar echipa de leadership își asumă susținerea unei conversații deschise. Astăzi, ne luăm și un angajament public în acest sens, semnând Carta Diversității. În calitate de companie responsabilă, vom continua să asigurăm un spațiu de lucru incluziv, cu oportunități egale pentru toată echipa, și să promovăm diversitatea și egalitatea de șanse, conștienți fiind că astfel contribuim la o societate și un viitor mai bune pentru fiecare individ”, a declarat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.
Prin semnarea Cartei Diversităţii, Brico Dépôt se angajează public să sprijine, să protejeze și să dezvolte diversitatea în cadrul companiei, prin integrarea principiilor non-discriminării şi a egalității de şanse în procesele decizionale şi în strategia de resurse umane.