Floriol a reușit să își construiască o reputație solidă pe piața din România, fiind sinonim cu calitatea și încrederea consumatorilor.
Brandul se poziționează pe piață nu doar ca un simplu furnizor de ulei de calitate, ci și ca un susținător activ al unui stil de viață sănătos. Într-o eră în care alegerile alimentare au un impact direct asupra bunăstării noastre, brandul promovează un mod de viață echilibrat care integrează nu doar o alimentație sănătoasă, dar și mișcare și practici de well-being.
În spiritul sărbătorilor de iarnă, Floriol a lansat o campanie dedicată, în care subliniază importanța susținerii unui stil de viață sănătos chiar și în perioada Crăciunului. Campania de Crăciun include un checklist al sărbătorilor, care îndeamnă consumatorii să pună pe agendă aspecte esențiale pentru o sărbătoare echilibrată. Printre acestea se numără: timpul petrecut cu cei dragi, activitățile de mișcare, dar și alegerile alimentare sănătoase. Floriol vine în ajutor cu rețete gustoase și sănătoase pentru mesele de Crăciun, înlocuind opțiunile tradiționale mai puțin sănătoase cu variante care susțin un stil de viață activ și echilibrat.