Cargo-Partner Expeditii SRL Cargo-Partner Expeditii SRL
Cargo-Partner Expeditii SRL

Cargo-Partner Expeditii SRL

4.59

145 evaluări

Adaugă evaluare

Tel / Fax: 021 408 2468 Site: www.cargo-partner.com

cargo-partner prezintă serviciul săptămânal de transport feroviar LCL din Shanghai la București

24.09.2021

Compania noastra a lansat o nouă soluție pentru transporturile de marfa pe Drumul de Fier al Mătăsii, cu timp de tranzit de aproximativ 28 de zile.

Impactul restricțiilor de transport legate de COVID-19 a dus la lipsă de spațiu  atât în ​​transportul maritim, cât și în transportul aerian între Europa și China. În consecință, transportul feroviar pe Drumul de Fier al Mătăsii a câștigat o popularitate din ce în ce mai mare ca o alternativă fiabilă, rentabilă și ecologică.

Pentru a-și completa portofoliul de servicii, am introdus acum o nouă soluție de transport feroviar LCL de la Shanghai la București, cu plecări săptămânale și timpi de tranzit „door-to-door” de aproximativ 28 de zile. Acest aspect îl transformă într-o alternativă semnificativ mai rapidă la transportul maritim, beneficiind în același timp de tarife mai rentabile decât transportul aerian.

Cosmin Bradea, director general al companiei, afirmă: „Echipa noastră dedicată Transportului Feroviar face diferența pentru clienții noștri. Servim deja mai mulți clienți valoroși cu soluțiile noastre de transport feroviar și intenționăm să extindem această divizie și mai mult în viitor. ”

Datorită transportului direct fără transbordare, serviciul LCL direct oferit de noi permite tranzitul rapid și ajută la reducerea riscului de deteriorare a mărfurilor transportate. Soluția include depozitarea și distribuția „door-to-door” cu o gamă largă de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi încărcarea, descărcarea, paletizarea și securizarea containerelor, precum și expertiză și asistență vamală cuprinzătoare în Europa și China. O soluție specială de urmărire oferă transparență pe tot parcursul transportului. Asigurarea de transport este disponibilă la cerere. (articol publicat in revista Capital in 13.09.2021)