Edenred Romania Edenred Romania
Edenred Romania

Edenred Romania

3.73

41 evaluări

Campanii Edenred CSR pentru un viitor mai bun

13.02.2024

Din dorința de a contribui la un viitor mai bun, Edenred România investește în parteneriate strategice, strâns legate de cele 3 direcții fundamentale de responsabilitate socială ale companiei: îmbunătățirea calității vieții oamenilor, protejarea mediului înconjurător și implicarea în dezvoltarea responsabilă, bunăstarea și progresul comunităților locale. În acest fel, contribuie direct sau indirect la 12 din cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă, stabilite de către ONU. 

La nivel național, Edenred România sprijină activitatea a peste 16 organizații neguvernamentale. În cursul acestui an, alocă resurse financiare în valoare de peste 1.000.000 de lei, în angajamentul de a genera schimbări pozitive în domeniul educației și de a contribui la îmbunătățirea calității meselor calde și echilibrate pentru copii. 

  • Campanii Edenred CSR pentru un viitor mai bun
  • Ideal People - implicarea socială și programele Edenred CSR
  • Ideal Planet - Edenred și-a luat angajamentul de neutralizare a carbonului până în anul 2050 
  • Ideal Progress - promovarea unor obiceiuri alimentare sănătoase, prevenirea și combaterea risipei alimentare 

 

Dezvoltarea durabilă nu se rezumă doar la acțiunile din prezent, ci se referă și la impactul pe care acestea îl vor avea în viitor. Edenred România conștientizează această realitate, iar modul său eficient de funcționare se bazează pe trei piloni importanți ai responsabilității sociale: 

  • Ideal People - contribuie la îmbunătățirea calității vieții oamenilor;   
  • Ideal Planet - dedicată protejării mediului; 
  • Ideal Progress - urmărește implicarea în dezvoltarea responsabilă, bunăstarea și progresul comunităților locale. 

Aceste trei direcții au fost conturate încă de la lansarea pe piață, în urmă cu mai bine de 25 de ani. 

Am început cu un tichet de masă pe hârtie, iar acum, folosind tehnologia ca un catalizator, conectăm companii, angajați, comercianți și autorități publice din întreaga lume, într-un ecosistem 100% digital. Misiunea noastră, „Enrich connections. For good”, rezumă povestea Edenred și valorile în care credem și se traduce prin soluții care cresc nivelul de bunăstare și puterea de cumpărare a angajaților, îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor, vitalizează piața muncii și economia locală și favorizează accesul la alimente mai sănătoase, produse mai ecologice și opțiuni de mobilitate mai prietenoase cu mediul” a declarat Dana Sîntejudean, Director Zonal Europa, Middle East şi Hispanic America. 

În fiecare zi, ne punem sau primim diverse etichete și jucăm diferite roluri. Aceste etichete devin vocea noastră interioară și ajung să se reflecte în ceea ce facem, iar uneori, nu este deloc simplu. Edenred sustine incluziunea și promovează un mediu în care fiecare se poate simți în siguranță, văzut, apreciat și încurajat să fie autentic.