Kaufland Romania Kaufland Romania
Kaufland Romania

Kaufland Romania

3.77

1515 evaluări

Primul magazin estival amenajat într-un cort pe litoral

18.06.2018

Compania noastră a inaugurat în data de 15.06.2018 primul hipermarket estival amenajat într-un cort pe litoral, în stațiunea Mamaia Nord, județul Constanța. După hipermarketul deschis în vara anului 2017 la Sovata, Kaufland România continuă să ofere clienților aflați în vacanță experiența cumpărăturilor rapide, într-un singur loc, în care găsesc toate produsele de care au nevoie. 

​Magazinul din Mamaia Nord va sta la dispoziția cumpărătorilor din această zonă până pe 15 septembrie 2018. Are o suprafață de vânzare de 1400 metri pătrați, parcarea cuprinde 112 de locuri, iar programul de lucru al magazinului este de luni până sâmbătă între orele 7:30 - 23:00 și duminică între orele 8:00 - 22:00.

Hipermarketul estival este adaptat nevoilor clienților aflați în vacanță, care vor găsi aici legume și fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne și brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, articole pentru plajă, articole pentru camping și grătar, drogherie și un raion dedicat băuturilor răcite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are și un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

Pentru că prospețimea este principalul atu al Kaufland România, produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri și altele sunt livrate zilnic. În plus, cumpărătorii vor beneficia și aici de oferte speciale de prețuri.

„Vara aceasta venim mai aproape de clienții aflați pe litoral - mai exact la Mamaia, un loc preferat de mulți turiști. Suntem mereu atenți la nevoile cumpărătorilor noștri și ne adaptăm pentru a fi alături de ei, să le îndeplinim dorințele. De aceea, pe parcursul verii le punem la dispoziție tot ceea ce credem că le poate fi util într-o vacanță pe malul mării. Suntem dinamici și mizăm pe puterea noastră de a ne adapta la cerințele pieței actuale, iar acest hipermarket face parte din noua noastră strategie de expansiune”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania plănuind deschiderea a 10 noi hipermarketuri în acest exercițiu și dublarea bugetului de investiții alocat expansiunii și modernizării rețelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienți și a le oferi o experiență de cumpărături actuală, adaptată celor mai noi nevoi.