Kaufland Romania Kaufland Romania
Kaufland Romania

Kaufland Romania

3.77

1515 evaluări

Transformarea performanței în tradiție, certificată și în 2019: Kaufland „Angajator de Top” în România pentru al patrulea an consecutiv și, pentru prima dată, „Angajator de Top” în Europa

19.02.2019

Kaufland România, lider pe piața de retail, obține pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru prima dată, titlul de „Angajator de Top” în Europa, dovedind astfel că angajații sunt o prioritate pentru companie și că atingerea performanței, inclusiv la nivelul grijii pentru oamenii Kaufland, a devenit deja o tradiție.

Distincția dobândită de Kaufland România este acordată de Top Employers Institute din Olanda în urma unei analize riguroase a proceselor de resurse umane din interiorul companiei, a facilităților acordate și a posiblităților de dezvoltare pe care le au angajații de pe toate nivelurile. Fiecare companie este, în esență, suma angajaților săi, iar pentru Kaufland fiecare poziție este la fel de importantă. Pentru că fiecare angajat este esențial în procesul de păstrare a promisiunii pe care compania o face clienților săi. De aceea, Kaufland oferă tuturor angajaților condiții și oportunități de dezvoltare personală și profesională, lucru confirmat de certificarea câștigată și în acest an.

Distincția primită la nivel local este completată de sigla europeană, care atestă, la nivel de Grup, atitudinea bazată pe respect și orientată pe susținerea evoluției angajaților, atitudine care a devenit deja o marcă asociată numelui Kaufland.

Prin consolidarea poziției de Angajator de Top, Kaufland dovedește încă o dată că angajații sunt o prioritate și formează o mare familie în care fiecare este tratat egal, iar oportunitățile de dezvoltare sunt disponibile tuturor. Programele și sistemele interne pe care Kaufland le-a implementat pentru a contribui la dezvoltarea angajaților săi, precum proiectele de instruire și dezvoltare derulate, sistemul de beneficii oferite și programele de responsabilitate socială, confirmă dorința organizației de a contribui la asigurarea unui viitor sustenabil pentru companie și fiecare dintre cei care sunt parte din ea.

 „Considerăm că investițiile în oameni sunt cele mai de impact. De aceea, ne raportăm la echipa noastră ca la o familie extinsă, în care fiecare își pune în valoare cele mai bune abilități și în care fiecare primește oportunitatea de a-și dezvolta potențialul. Putem spune că la Kaufland avem atâtea job-uri esențiale câți angajați sunt, deci, că la noi nu sunt «locuri de muncă mici». Compania noastră lucrează permanent la dezvoltarea unui mediu de lucru plăcut pentru echipă, menit să susțină dezvoltarea fiecărui angajat în parte pe termen lung. Certificarea de Angajator de Top ne bucură mai ales fiindcă, pentru noi, reprezintă o aprobare a pașilor pe care îi facem pentru îndeplinirea acestor obiective, o certificare obiectivă realizată de un institut internațional specializat”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

Implicarea Kaufland în societate este susținută prin toate proiectele și inițiativele de responsabilitate socială și grijă față de mediu, iar preocuparea pentru bunăstarea angajaților depășește relația standard de tip angajator – angajat. Interesul de a contribui la un viitor sustenabil, inclusiv pentru piața locală a muncii, este dovedit de eforturile depuse de Kaufland pentru îmbunătățirea sistemului educațional românesc. Una dintre inițiativele lansate în acest scop, cu sprijinul Academiei de Studii Economice București și a altor actori din mediul academic și comercial din România, își propune introducerea studiului dual la nivel universitar ca alternativă la învățământul tradițional existent în prezent pe acest segment.

Top Employers Institute din Olanda este o organizație independentă care realizează în fiecare an un proces complex de auditare prin care sunt verificate și validate practicile de resurse umane folosite de companii de top din întreaga lume. Certificarea se bazează pe analiza beneficiilor primare și secundare oferite angajaților, a condițiilor de lucru, a pregătirii profesionale şi oportunităților în dezvoltarea carierei, precum și a culturii organizaţionale.