Branșa românească a operatorului MaxBet Entertainment Group numără peste 1.600 de angajați și este într-o continuă dezvoltare.
Cu o istorie de peste 10 ani, MaxBet Entertainment Group LTD a devenit un operator important în domeniul jocurilor de noroc și entertainmentului din Europa Centrala și de Est, cu afaceri în Ucraina, Belarus, Croația, România și Italia. La nivel internațional, Grupul MaxBet derulează și alte activități economice.
MaxBet a intrat pe piața din România în a doua parte a anului 2002 și a deschis prima sală de jocuri în martie 2003, bucurându-se rapid de succes și aprecierea publicului. În 2009, compania a avut parte de un an dificil, datorat atât crizei financiare, cât și închiderea piețelor din Rusia și Ucraina. Ca urmare, pentru acel an, MaxBet România a înregistrat pierderi de 1,6 milioane de euro. Cu timpul însă, multinaționala s-a redresat, iar branșa românească a cunoscut o creștere constantă. În 2015, cifra de afaceri a Max Bet SRL depășea 320 de milioane de lei. „Conform clasificărilor realizate de către Camera de Comerț și Industrie a României, Max Bet SRL este liderul de piață pentru activitatea economică de jocuri de noroc din România, începând cu anul 2011 și până în prezent”, ne spune Elena Manda, HR Manager pentru MaxBet România. Odată cu modificările în legislația jocurilor de noroc, MaxBet a putut să se extindă și în spațiul online, anul 2016 marcând lansarea jocurilor la distanță, precum pariuri sportive și cazinouri online.
Compania este prezentă pe piaţa locală prin două entităţi juridice, care realizează activitatea economică sub aceeași marcă înregistrată, Max Bet SRL – prin care se administrează sălile de jocuri de noroc de dimensiuni medii şi mari şi Max Bet Jocuri Electronice SRL – prin care se administrează sălile de dimensiuni mai mici.
„MaxBet este o companie care poate fi caracterizată prin seriozitate, respect, implicare, devotement, sprijin și asumare”
Pe lângă activitatea de gambling, compania a migrat și spre zona de entertainment, adresându-se unui public mai larg, care include adolescenții și familiile. Astfel, în 2016, a deschis publicului patru zone de divertisment, în centre comerciale importante din București, Ploiești și Piatra Neamț, sub brandul MaxFun. Centrele de distracție sunt dotate cu piste de bowling, mese de biliard, jocuri video clasice și simulatoare. „Diversificarea permanentă a ofertei de servicii a dus și duce la satisfacea nevoilor pieței, prin conceptul bine definit al fiecărei locații”, explică Elena Manda. „Suntem în pas cu tendințele pieței, cu modificările reglementărilor legale și ne declarăm ca fiind un operator de jocuri de noroc responsabil. Fiind membră a unei Asociații de profil, MaxBet a participat la demararea proiectului Joc responsabil, pe care îl susține în continuare alături de alte companii și asociații de profil”, declară departamentul de HR MaxBet România.
Angajații MaxBet România
Peste 1.600 de angajați lucrează pentru MaxBet România, 75% dintre ei ocupând pozițiile de supraveghetori de sală și barmani. Peste 50% din angajările efectuate în acest an au fost generate de recomandările angajaților. Media de vârstă în companie este de 28 de ani, iar pregătirile sunt diverse, majoritatea angajaților fiind studenți. Condițiile minime de acceptare sunt vârsta de 20 de ani, studiile liceale, abilitățile de comunicare și de a lucra în echipă, atitudinea pozitivă și dorința de dezvoltare profesională pe termen lung.
Media de vârstă a angajaților MaxBet este de 28 de ani.
Programul unui supraveghetor de sală/ barman este flexibil, pentru a le oferi angajaților posibilitatea de a-și continua studiile universitare. Un angajat pe această poziție lucrează 11 ore pe zi, două zile lucrătoare consecutive, urmate de 2 zile libere consecutive. Printre responsabilitățile menționate în fișa postului se numără interacțiunea cu clienții, întocmirea rapoartelor și acțiunile de marketing.
Unul din marile avantaje pentru angajații MaxBet este că pot deveni independenți financiar
Salariul unui angajat MaxBet este direct proporțional cu performanța sa profesională. Lunar, sunt oferite bonusuri corelate atât cu rezultatele financiare și efortul depus, cât și cu nivelul de calitate a serviciilor oferite clienților și implicarea în formare și dezvoltare.
Maria-Cristina Limbosu (23 de ani) lucrează în companie de 2 ani și recent a fost promovată, de pe postul de supraveghetor de sală, la sediul central, în departamentul de securitate. Despre cum a ajuns să lucreze la MaxBet, Cristina povestește: „a fost o întâmplare fericită, deoarece, fiind studentă, aveam nevoie de un loc de muncă serios, dar care să îmi permită să ajung și la facultate. Un prieten mi-a recomandat să aplic la MaxBet. La început, auzeam foarte des că nu este un loc de munca serios, fiind domeniul jocurilor de noroc, însă realizezi ca este un mit încă de la primul interviu sau din prima zi pe sală”. Pentru ea, cea mai mare dificultate a fost statul pe tocuri pentru un timp îndelungat, dar este de părere că trucurile învățate de la colege („ce pantofi să îți alegi, cum ar trebui să fie tocul”) au fost salvatoare. „De când sunt angajată, am dobândit cunoștințe de bază în contabilitate, am învățat să mă disciplinez și să relaționez cu diferite tipologii de oameni, dar, cel mai important, am înțeles ce este munca de echipă și cât de frumoasă este. Am descoperit că fiecare zi e diferită și vine cu o nouă provocare. Cea mai mare satisfacție a mea este faptul că am reușit să aplic și să obțin un post la birouri”, spune Cristina.
Beneficiile angajaților MaxBet
Training: Odată intrați în companie, noii angajați beneficiază din prima zi de programe de training speciale, on the job, susținute de traineri dedicați, din sălile de joc specializate și manageri cu experiență în domeniu. „MaxBet oferă șanse egale tuturor candidaților săi. Scopul nostru este de a integra asumat și responsabil fiecare nou angajat în maxim 1 lună”, explică Elena Manda. În 2013, multinaționala a înființat Centrul de Training MaxBet, unde angajații participă la traininguri menite să le ajute dezvoltarea competențelor în zonele de: comunicare, customer care, time management, setare de obiective, integrare în echipă, leadership și management performant.
Promovare: Orice angajat cu cel puțin 1 an vechime în companie poate promova în MaxBet, dacă are abilitățile necesare postului. „99% din managementul operațional este promovat intern, iar la nivel de departamente, în acest an, am înregistrat 35 de promovări interne”, explică Managerul de HR.
Educație: Pentru că o mare parte din angajații MaxBet România sunt studenți, compania a implementat un program de burse, în 2014, alături de Fundația CSR MindSet. Anual, în jur de 50 de angajați cu probleme sociale au parte de susținerea materială a companiei, pentru a-și finaliza studiile universitare și postuniversitare.
Training în MaxBet România
Acțiuni recreative: Pe lângă activitățile de team building pe departamente sau orașe, anual, are loc un eveniment ce reunește angajați din toate țările grupului MaxBet. De asemenea, compania susține activitățile sportive, cum ar fi Campionatul intern de fotbal MaxBet. „A antrenat participarea a peste 50% din angajații noștri și formarea a 33 de echipe de fotbal, competiția având un puternic caracter umanitar, cele 33 de echipe susținând tot atâtea cauze umanitare: case de copii, spitale, persoane cu probleme medicale grave”, spune Elena Manda.
Campionatul de fotbal MaxBet, cu scop caritabil
CSR MaxBet România
MaxBet România se implică activ în susținerea comunității. În 2015, compania a sponsorizat proiecte de amploare ale Fundației Dăruiește Viața, pentru realizarea Centrului de transplant de celule stem, cu 5 camere sterile, a unui sector de pretransplant și a unui laborator de boli oncohematologice, în cadrul Spitalului Universitar de Urgență București.
La începutul anului 2016, Spitalul Universitar de Urgență București a semnat un protocol cu MaxBet pentru dezvoltarea proiectului de construcție a heliportului aferent spitalului. Astfel, MaxBet, cu sprijinul IPTANA S.A., derulează activitățile necesare proiectării și construcției heliportului amplasat în curtea spitalului, împreună cu un culoar suprateran de transfer al pacienților direct către Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului. Proiectul va fi finalizat în toamna anului 2017.
https://cariera.ejobs.ro/maxbet-romania-99-din-promovari-sunt-interne/