Pe 3 septembrie 2020, Cristina Paveliu, Manager Resurse Umane la Michelin Corporate & Business Services a participat la evenimentul Workplaces of the Future, organizat de The Diplomat. Discuția s-a concentrat asupra modului în care companiile au gestionat restricțiile sanitare în contextul Covid-19. Iată câteva dintre detaliile împărtășite de Cristina Paveliu despre Michelin:
COMUNICAREA EFICIENTĂ:
Aveam toate instrumentele de care aveam nevoie pentru a continua să comunicăm (Teams, Zoom etc.). Cu toate acestea, când suntem online - ca astăzi - pierdem părți ale comunicării non-verbale; indicii, semnale pe care de obicei le observăm atunci când suntemi într-o discuție față în față.
Ceea ce am făcut pentru a îmbunătăți și a acoperi această absență a comunicării față în față a fost să ne folosim mai mult camerele video în timpul apelurilor, să organizăm tot felul de evenimente live, unde oamenii au avut șansa să-și spună întrebările și preocupările. Am avut, de asemenea, discuții on-line mai frecvente, am sărbătorit online de zile de nașterehttps://jobs.michelin.ro/ro/node/5825, am organizat un spectacol de talente online. Mai recent (cred că a fost luna trecută) am organizat primul teambuilding online. Deci, este posibil să menținem comunicarea puternică, dar trebuie să facem un efort suplimentar pentru a compensa inconvenientul de a nu fi în aceeași cameră.
Mai multe detalii pe site-ul nostru de cariere.