Chiar dacă fizic nu suntem împreună, rămânem în continuare o echipă #StayATeam.
ABSL (The Association of Business Service Leaders in Romania) ne-a oferit recent ocazia de a povesti despre cum am gestionat noile condiții de muncă, în contextul Covid-19.
Uitându-ne la modul în care ne adaptăm la situația actuală, am dorit să subliniem atât lucrurile care ne fac unici, cât și cele care ne unesc pe toți. Așadar, acesta este un interviu colectiv al echipei de management al Michelin Corporate & Business Services, cu toate experiențele noastre comune și perspectivele diferite (dar complementare):
Cum te-ai adaptat la noile condiții de muncă?
Cristina Paveliu, HR Manager:
La început au fost entuziasmul de a lucra de acasă și strigătele de bucurie ale copiilor mei, care brusc au crezut că sunt într-o vacanță prelungită. Atunci mi-am dat seama că trebuie să îndeplinesc mult mai multe sarcini zilnic, așa că trebuiau stabilite granițe între muncă și familie.
Vă invităm să citiți interviul complet aici.