Cele mai mari punctaje au fost obținute de Michelin la categoriile Strategie de Business și Leadership. În ceea ce privește Strategia de Business, echipa Top Employers a analizat modul în care angajații sunt implicați în procesul de înțelegere și implementare a strategiei adoptate de companie, iar pentru categoria Leadership, Institutul a analizat modelul de conducere existent în cadrul organizației și modul în care este utilizat pentru a asigura dezvoltarea profesională a angajaților.
În fiecare an, Institutul analizează companiile printr-o evaluare detaliată a practicilor sale de personal, utilizând sondajul HR Best Practices. Companiile sunt punctate pe baza a 20 de criterii, cum ar fi recrutare, strategia de afaceri, performanța, bunăstarea sau practicile de diversitate și incluziune.
În afară de Strategia de Business și Leadership, unde Michelin a obținut cele mai bune rezultate, compania a obținut scoruri de peste 90% în domenii precum strategia de personal, dezvoltarea și măsurarea performanței angajaților săi, integrarea eticii în activitățile zilnice ale companiei sau promovarea și implicarea angajaților în acțiuni dedicate sustenabilității.
Alte domenii, precum învățarea și dezvoltarea sau cultura organizațională, au fost, de asemenea, punctate mai mult decât în 2020. Acestea sunt rezultatul gamei largi de cursuri online disponibile pentru angajați pe platforma noastră internă și a diverselor activităților pe care le-am desfășurat în 2020, în efortul de a rămâne conectați și de a rămâne o echipă, în ciuda carantinei sau a distanțării sociale cerute de contextul sanitar.
Mai multe detalii pe jobs.michelin.ro