Michelin Romania Michelin Romania
Michelin Romania

Michelin Romania

3.85

415 evaluări

Transformarea digitala in Michelin

26.08.2020

Transformarea digitală a fost și este un subiect prioritar pe agenda Michelin Corporate & Business services (CBS) de ceva vreme. Aceasta are impact asupra tuturor departamentelor, aducând provocări și succese care sunt uneori similare în întreaga organizație - și alteori foarte diferite. Pentru a înțelege ce a însemnat această schimbare în acest moment aparte, i-am invitat pe colegii noștri din Financiar, Personnel și Procurement să ne împărtășească părerile lor.

Sebastian Chiorean, Procurement Manager: Ceea ce simt că a schimbat COVID-19 pe agenda noastră este că ne îndreptăm spre o transformare digitală mai accelerată în operațiile zilnice și vedem o nevoie constantă de adaptabilitate, care ne va permite să îmbrățișăm mai repede schimbările neașteptate.

Cristina Cojocaru, Personnel Manager: În cadrul Departamentului Personnel, când a început COVID-19, ne-am adaptat și am reușit să lansăm un sistem automat pentru depunerea de documente pentru angajați. Cu sprijinul echipei noastre interne ISIT am avut un robot gata să lucreze într-un timp record: 2 zile.

Irina Biclea, Personnel Manager: Cred că cel mai important lucru în această situație a fost menținerea moralului echipei, încurajarea lor și asigurarea unei note de pozitivitate. Fiecare persoană reacționează în felul său și are propriile sale nevoi pe care noi, ca manageri, trebuie să le satisfacem; acest lucru era cu atât mai vizibil în acest context.

Oana Voicu, Personnel Manager: Pentru mine, cel mai greu lucru a fost să dau feedback online. Eram obișnuită să fac acest lucru față în față, privind persoana din ochi, ascultând nu numai ceea ce spuneau verbal, ci și acordând atenție indiciilor non-verbale. A fost mai dificil să facem asta la distanță, dar feedback-ul ar trebui să fie permanent, așa că a trebuit să ne adaptăm.

Alexandra Ion, Business Support Expert Controlling: În viitor, cred că vom vedea această perioadă ca un adevărat moment de cotitură în modul nostru de lucru. Cred că perioada de izolare a ridicat barierele rămase în calea unei adopții mai profunde a instrumentelor digitale în majoritatea organizațiilor. După COVID-19, ar trebui să continuăm transformarea digitală zi de zi, chiar și când revenim la birou.

Interviu complet aici: https://www.absl.ro/digital-transformation-journey-michelin/